Me suomalaiset kuluttajat vaadimme EU:lta asetusta, jonka mukaan elintarvikkeisiin tulee merkitä selkeästi valmistusmaa sekä valmistuttajan yhteystiedot.
Kaikenikäisten kuluttajien on voitava vaivatta selvittää tuotteen ja siihen käytettyjen raaka-aineiden alkuperä. Kuluttajat voivat tehdä itsenäisen ostopäätöksen vain riittävän ja oikean tiedon perusteella.
Vielä ehtii allekirjoittaa vetoomus osoitteessa:
www.selry.fi
Valmistusmaa esiin!!
Eero
2
384
Vastaukset
- Joppe120
Me suomalaiset!!!!!!, mistä olette saaneet mandaatin edustaa "me suomalaisia" mikä mielestäni tarkoittaa n. 5,5 miljoonaa suomalaista.
Eiköhän noita EU asetuksia vaadita muutettaviksi jossain muualla kuin suomi24 palstalla.
Minulla henkilökohtaisesti ei ole väliä mistä maasta elintarvike tulee, koska en keskustele elintarvikkeiden kanssa (minulla huono kielipää). Minulla on tapana syödä elintarvikkeet.- Mandaattia
Jaksoit sitten kommentoida 13 v vanhaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667