Pitikö

kkristian

Sarasvuon panna Virpi näin epävarmaan kuntoon näin olympiavuonna? Urheilufanit on hyvin, hyvin harmissaan!

6

211

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rallalllaaa..

Virpillä tämä ja ensivuosi välivuosia. Kun vauva tulee jo ensi Jouluksi, niin menee siin vauvaa hoitaessa ensi hiihtokausi. Sitten taas kulkee kovaa. Nainen on aina lapsenteon jälkeen erittäin hyvässä hiihtokunnossa.

• ainovirpimatti

Niitä kylttejä sinne ladun varteen joissa varoitetaan liiasta innosta olympiavuonna.

Onneksi tour de skin kymppi kulki nyt huomattavasti paremmin kuin aiemmin tällä kaudella. keskeytys ole aivan oikea ratkaisu tähän kohti, ei olisi ollut asiaa kärkisijoille.

Nyt maltilla kohti olympialaisia.

• Sujuttelija_

Se lienee melekosen varmaa, että niin on käyny.

Liekö Virpi muuten raskaana? Raskaus voisi käydä ainaki tekosyyksi jos testosteroniarvot on vähä korkealla.

Jotenki näyttäs että Virpillä on huonot lääkkeet tälle kauhdelle. Ei muuta kun apteekkari vaihtoon.

Tai sitte Jarin iskulauseet on jääny lumenpeittoon kuntoradan reunamilla. Jarin pitäs vähä aktiivisemmin käydä luomassa lunta niistä.

No ei, hyvähän se on Virpin tulla harjottelee tänne kotosuomeen, testaajatkin keskittyy noihin Tour de ski:n hiihtäjiin.

Pian nähdään sekin päivä kun kärynneet naishiihtäjättäremme (Virpi ja Kaisa), saavt hiihtoniilomme onnenkyyneliin.

• haaahuuu

ihanko ite keksit nää tarinat etkä tarvinnut apua?

• Sujuttelija_
        haaahuuu kirjoitti:

ihanko ite keksit nää tarinat etkä tarvinnut apua?

sain apua ylemmältä taholta siis.

• Sujuttelija_ kirjoitti:

sain apua ylemmältä taholta siis.

Näitä on hauska lukea. En ite kyllä keksi parempia. Pakko myöntää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      87
      3277
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      62
      3027
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      433
      2520
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      80
      2303
    5. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      80
      2303
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      96
      2056
    7. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      36
      1903
    8. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1646
    9. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      20
      1643
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      31
      1479
    Aihe