Sarasvuon panna Virpi näin epävarmaan kuntoon näin olympiavuonna? Urheilufanit on hyvin, hyvin harmissaan!
Pitikö
6
211
Vastaukset
- rallalllaaa..
Virpillä tämä ja ensivuosi välivuosia. Kun vauva tulee jo ensi Jouluksi, niin menee siin vauvaa hoitaessa ensi hiihtokausi. Sitten taas kulkee kovaa. Nainen on aina lapsenteon jälkeen erittäin hyvässä hiihtokunnossa.
- ainovirpimatti
Niitä kylttejä sinne ladun varteen joissa varoitetaan liiasta innosta olympiavuonna.
Onneksi tour de skin kymppi kulki nyt huomattavasti paremmin kuin aiemmin tällä kaudella. keskeytys ole aivan oikea ratkaisu tähän kohti, ei olisi ollut asiaa kärkisijoille.
Nyt maltilla kohti olympialaisia. - Sujuttelija_
Se lienee melekosen varmaa, että niin on käyny.
Liekö Virpi muuten raskaana? Raskaus voisi käydä ainaki tekosyyksi jos testosteroniarvot on vähä korkealla.
Jotenki näyttäs että Virpillä on huonot lääkkeet tälle kauhdelle. Ei muuta kun apteekkari vaihtoon.
Tai sitte Jarin iskulauseet on jääny lumenpeittoon kuntoradan reunamilla. Jarin pitäs vähä aktiivisemmin käydä luomassa lunta niistä.
No ei, hyvähän se on Virpin tulla harjottelee tänne kotosuomeen, testaajatkin keskittyy noihin Tour de ski:n hiihtäjiin.
Pian nähdään sekin päivä kun kärynneet naishiihtäjättäremme (Virpi ja Kaisa), saavt hiihtoniilomme onnenkyyneliin.- haaahuuu
ihanko ite keksit nää tarinat etkä tarvinnut apua?
- Sujuttelija_
haaahuuu kirjoitti:
ihanko ite keksit nää tarinat etkä tarvinnut apua?
sain apua ylemmältä taholta siis.
Sujuttelija_ kirjoitti:
sain apua ylemmältä taholta siis.
Näitä on hauska lukea. En ite kyllä keksi parempia. Pakko myöntää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873277
- 623027
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332520- 802303
- 802303
- 962056
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361903- 121646
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201643Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311479