No niin että mikä siis olikaan Tie johtoon foorumin osoite olen unohtanut sen ja haluiaisin löytää sen kertokaa jos tiedätte.
Mikä olikaan tie johtoon foorumin osoite en muista?
6
837
Vastaukset
- jamin10
Ei toimi :(
En tiiä onko se mennyt pimeeks....mutta ainakin Tie johtoon-sivusto on ainakin poissa toiminnasta,koska sivusto oli Geocitiesillä ja koko Geocities on sitten lopettanut viime lokakuussa (tiedän tuon siksi,koska oon pyörinyt kahdella sivustolla,jotka olivat Geocitiesillä tuolloin ja siirtyivät sen myötä [Free]Websille),mutta en tiedä,tehdäänkö Tie Johtoon-sivustoa toiselle sivustontarjoajalle.Olisi kiva tietää jotain Tie Johtoon-sivuston kohtalosta. :/
- Heart Gold
Flaronet kirjoitti:
...mutta ainakin Tie johtoon-sivusto on ainakin poissa toiminnasta,koska sivusto oli Geocitiesillä ja koko Geocities on sitten lopettanut viime lokakuussa (tiedän tuon siksi,koska oon pyörinyt kahdella sivustolla,jotka olivat Geocitiesillä tuolloin ja siirtyivät sen myötä [Free]Websille),mutta en tiedä,tehdäänkö Tie Johtoon-sivustoa toiselle sivustontarjoajalle.Olisi kiva tietää jotain Tie Johtoon-sivuston kohtalosta. :/
Tieks te millai pääsee heart goldis Olivine cityn sali päällikköö vastaan?
- I've Got Hg and Ss
Heart Gold kirjoitti:
Tieks te millai pääsee heart goldis Olivine cityn sali päällikköö vastaan?
Pitää mennä Olivine Citystä Cianwoodii ja hakee SecretPotion joka pitää mennö antaa Lighthousen sairaalle Ampharosille. (Sorry jos joku vastas jo mut en lue yleensö loppuu)
- I've Got Hg and Ss
I've Got Hg and Ss kirjoitti:
Pitää mennä Olivine Citystä Cianwoodii ja hakee SecretPotion joka pitää mennö antaa Lighthousen sairaalle Ampharosille. (Sorry jos joku vastas jo mut en lue yleensö loppuu)
Owo. Viestei laitellaa ja sitte pitää viel käyttää matikkapäätä. Puolälyset ei voi kirjottaa hehe, (Ne ei osaa matikkaa)
Mulle ei muuten tarvii vastailla jne ku satuin eksyy tänne nii No Comments. En ees muisa koko sivustoa päivän päästä.
- lollijolli
http://z3.invisionfree.com/teejii
Foorumi porskuttaa edelleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043558
- 623207
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342704- 822507
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422134- 972103
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501752Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121706