ajattelin tuossa hiljaisena iltana että jospa kasaisin omat muistelmat, nyt kun vielä sentään muistaa jotain.
Alku sujuikin hyvin, siis se osa jossa esittelin itseni, mutta sitten alkoikin tuskailu kenet voisi ottaa mukaan.
Kuka ei nostaisi oikeusjuttua nimensä esille ottamisesta?
Ovatko poliisien tiedot sellaisia että omalta kohdalta saa ne julkistaa?
Mitä verottaja mahtaisi sanoa paljastuksista? Kun en ihan aina ole muistanut kertoa kaikkia tulolähteitä.
Miten saisi julkisuutta kirjalle?
Tuo kaikki ja paljon muuta sai aikaan sen että en kerro kenellekään mitään varmuuden vuoksi, mitä nyt nyt joskus hiljaisena hetkenä kotona mutisen itsekseni, ja nauran tietysti väärissä kohtaa...
Beatles:
Am i Loser
http://www.youtube.com/watch?v=5r0HTV7WkQk&feature=related
Muistelmat...
1
177
Vastaukset
- *mustelma*
niin kauan kuin mustelmat ovat vielä näkyvissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih506763Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6742932Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831270Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981261- 841235
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611144- 891130
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371110- 721012
- 223917