Kumman on helpompaa???

(n)

Miehen löytää itselle sopiva nainen vai.. naisten sopiva mies?!

10

162

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miehet eivät ole niin kranttuja. Miehiltä näyttää helpommin onnistuvan, että parisuhteessakin he ovat itse vastuussa onnestaan. Naiset sen sijaan mieluusti ulkoistavat vastuun miehen kontolle. Niinpä on epäilemättä todella haasteellista löytää kumppani, joka moiseen ihmetekoon kykenee. Ihmekös sitten, että pilvilinnat romahtavat ja katkeruus miehiä kohtaan lisääntyy.

• yleis mies

Jos nainen jää ilman miestä, se ei ole ainakaan miehien syy.

• .
        yleis mies kirjoitti:

Tämä on ML:n virallinen kanta

• Mistä..
        yleis mies kirjoitti:

mulle yks löytyis?

• almasty

naisen on helpompi löytää mies.Ainakin internetin treffipalveluissa on tuplamäärä miehiä naisiin verrattuna.
      Kun katsoo noita E-kontaktin mainoksia niin miehillehän ne on suunnattu siitä voi päätellä ketkä niitä palveluita enimmäkseen käyttävät ja edelleen muita johtopäätöksiä.

• Ne...

treffipalvelujen miehet haluaa vaan pökkiä mahdollisimman montaa naista.

• vänksy

se tuntuu ainakin olevan helppoa. Riittää, kun naisella on tissit ja pillu. Ei siinä muuta sit tarvitakaan, kun suhde voi jo alkaa.

Naiset yleensä ajattelee syvällisemmin ja kaipaa sitä sielujen sympatiaa.. tai kuten minä itse kaipaan sitä että mies jollain lailla koskettaa syvältä. Ei se riitä että mies vaan on, vaikka olisi minkälainen mister maailma tahansa. Jollei se tunnu yhtään miltään niin ei se silloin ole hyvä.

• No sen toisen...

• Zakuskat

.

• Vaikeuttaa kummankin sukupuolen pällismi vastakkaisen sukupuolen pariutumista vastaavalla voimalla koska kyse on joukkojen välillä olevan pienimmän yhteisen nimittäjän riittävyydestä.

Jos asiallinen yrittäjä turhautuu liikaan vaikeuteen kohdatessaan toistuvasti negatiivisia piirteitä vastakkaisessa sukupuolessa on lopputulos se että hän heittää ennemmin tai myöhemmin hanskat naulaan eikä enää piittaa aiheesta (ts. kumppanikulttuuri on rikki.) ja se vähentää taas toisen sukupuolen onnistumistodennäköisyyttä jälleen kerran.

Jos puhutaan ihan mistä tahansa parista niin naisilla on hiukan helpompaa; he voivat aina ryhtyä haaremin jäseneksi jos eivät löydä. Sensijaan "mehiläiskuningattaria" jotka keräävät miehiä ympärilleen ei ole juurikaan. Tällöin siis naisen on helpoimpi löytää kakkosen (tai seitsemänkymmentäkahdeksaisen) roolinsa hiukan helpommin. Yhden suhde yhteen pareissa ongelma kuitenkin on sukupuolten välillä samantasoinen koska pohjimmiltaan tarvitaan sitä vastakkaista sukupuolta onnistumiseen joten epäonnistuminen on myös toiselta sukupuolelta pois... Epäonnistumisen syypään selvittely on aina yhtä hupaisaa nahistelua :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      104
      3558
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      62
      3207
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      434
      2704
    4. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      82
      2507
    5. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      85
      2458
    6. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      42
      2134
    7. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      97
      2103
    8. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      50
      1752
    9. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      22
      1730
    10. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1706
    Aihe