Mulla on leveät hartiat ja aika tasapaksu vyötärö jonkin verran mahaläskiä (ei bikinejä mulle siis..).
Hyviä puolia taas on nätit pyöreät tissit.
Ongelmallisinta koko vartalossa on nuo hartiat, näytän jotenkin isommalta kuin olenkaan :/
Oisko tämä hyvä malli?
http://www.swimwearboutique.com/shopping/itemview.asp?gnum=6420&gid=4167&dept=Swimwear&vend=Vitamin A 2010&vendnum=356&aid=4167&...
Minkälainen uimapuku
minulle?
3
562
Vastaukset
- ....
Tuommoinen halterneck-malli on oikein sopiva leveäharteiselle, ja vyötärökin, vaikka kuinka olematon olisikin, tulee kyllä esille.
- täydellinen sulle
Niin juuri, tuo on täydellinen imapuku vartalollesi. Halterneck kaventaa hartioita ja antelias kaula-aukko vie huomion sinne, minne sen haluatkin. Ymmärrät vartaloasi hyvin!
- ap. kysyjä
täydellinen sulle kirjoitti:
Niin juuri, tuo on täydellinen imapuku vartalollesi. Halterneck kaventaa hartioita ja antelias kaula-aukko vie huomion sinne, minne sen haluatkin. Ymmärrät vartaloasi hyvin!
Kiitos teille, laitetaan siis uikkari tilaukseen! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873217
- 622917
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322435- 802273
- 742179
- 952026
- 121616
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan191593Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301440Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j321423