ANNETAAN KAKSI KULTAKALAA HYVÄÄN AKVAARIOON!!!
Mulla olisi 2kpl noin 3v vanhaa kultakalaa, joista olen päättänyt luopua isomman akvaarion ja uusien kalalajien toivossa. Kalat ovat muuten ihan terveitä, mutta toisella on hiukan epämuodostunut suu (ei haittaa ruokailua) ja toisella oikeassa silmässä kaihi. Edellämainittu on tavallinen lyhytpyrstöinen kultakala ja kaihillinen on komeettapyrstöinen. Lisätietoja ja kuvia voi kysyä sähköpostistani juho_kajanto@hotmail.com
Vastauksianne odotellen.
KULTAKALAFRIIKIT HUOMIO!!!
3
551
Vastaukset
- kalapu1kko
Kalat muuten sijaitsevat Espoossa.
- Tulipyrstö1
Ehdotan kaikille kultakalan omistajille;
ELIMINOIKAA KAIKKI LUONNOTTOMAN MUOTOISIKSI JALOSTETUT KULTAKALANNE
Kirjoitelkaa tänne, kun olette tehneet hyvän päätöksen, tai miksi ette luovu epämuodostuneista kaloistanne. - kalapu1kko
Tulipyrstö1 kirjoitti:
Ehdotan kaikille kultakalan omistajille;
ELIMINOIKAA KAIKKI LUONNOTTOMAN MUOTOISIKSI JALOSTETUT KULTAKALANNE
Kirjoitelkaa tänne, kun olette tehneet hyvän päätöksen, tai miksi ette luovu epämuodostuneista kaloistanne.En itse niitä viitsisi tappaa kun kuitenkin melko rakkaita ovat. Olisiko joitain muita hävittämistapoja kuin itse terminoiminen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1971535Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231288- 521042
- 72965
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52873- 58873
- 105855
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 82820
- 42814