Vai onko auto motor & sport vaihtanut omistajaa?
Nimittäin Subarut voittivat vertailutestit Legasy vs
Audi 5 ja Forester puolestaan päihitti Audi Q vitosen
ja BMW X ykkösen.
Vai olisiko sitä vaan uskottava, että Subarut ovat
niin hyviä, että päihittävät ns. hehkutetut premiumit.
Itseasiassa eihän noissa viimeksimainituissa olekaan lisäksi
muuta erinomaista kuin hinta...autokauppiaalle.
No, saahan niistä omistaja erään laisen hyvänolon
tunteen, pakko saada, kun ovat kympin kaksi kalliimpiakin.
Ovatko maailman kirjat sekaisin?
4
730
Vastaukset
- fhrtherh
Osuit vain asian ytimeen. Totuus on joskus epämiellyttävä....joillekin.
- exexsubaru
paremmat voitelut auttaa aina.
- Ceederi
ollaan sielä vissiin autobildissakin sekasin
http://www.autodeckers.de/cms/upload/pdf/DT_Ceed-min.pdf - TeroÄ
Ceederi kirjoitti:
ollaan sielä vissiin autobildissakin sekasin
http://www.autodeckers.de/cms/upload/pdf/DT_Ceed-min.pdfEhkä hinta/laatu suhde muuttuu vuosien saatossa. Eli subarun hinta putoo aika rajusti auton tullessa 5vuotiaaksi. Ja muistaakseni sitä tarttee huoltaa tämän tästä, eli kympin välein. Moisia huoltovälejä ei oo enään muissa kuin korealaisissa kieseissä. Asialla ei oo mitään väliä jos autolla ei aja juuri mitään. Mutta esim. faija ajaa kiesillä 70000km/vuosi, kalliiksi tulisi ajaa subarulla jo polttoainekulujen vuoksi(saatikka sitten huoltokulujen vuoksi). Tällä hetkellä kulutus n.6L/100km työ käytössä, ja n.4L siviilikäytössä, ja huollot n.200e/kerta(eli 2 kertaa vuodessa). Toisaalta, miksi kehua auton ajomäärillä, niitähän saa kaupasta uusia, ei niillä ole pakko ajaa miljoonaa kilometriä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 983413
- 623107
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342614- 802403
- 802343
- 962076
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402056Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan211679- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil401634