esimerkiksi tuo runontaja luulee, että se henkilö jonka aloituksiin hän niin usein ottaa kantaa on oikeasti nainen :D
Vanhemmat miehet hölmöjä?
16
137
Vastaukset
Tämähän on miehen logiikka, joten kaikki täällä ovat miehiä.
- monte34
karmean kieroutunut mieli
- hunaja71.
on musta perse.
- monte34
hunaja71. kirjoitti:
on musta perse.
olenko taas istunut painomustelaatikon päällä
Pääsääntöisesti eivät ole, - Hölmöä tällä palstalla on lähinnä nimimerkkien väärinkäyttö...
- hunaja71.
...
Kannan kaupoista kotiin vain täysiä pulloja ja siitä huolimatta minulla on kotona yli 500 tyhjää pulloa.
Sinä päivänä, kun saan kiinni sen, joka roudaa tähän kämppään kaupasta tyhjiä pulloja, sanon hänelle pari valittua sanaa. Mur!- ???????
Tuskin Hän tulee noilla avuttomilla keinoillasi palstalle.
Onkos täällä yhtään oikeesti naista? - uk-ko
ei vaan kiinnosta, kuka leikkii ja mitä. Ne vaan höpisee omia asioitaan, sikäli kuin muistavat että niillä oli jotain asiaa.
mitähän minä tältä ketjusta olinkaan hakemassa?
Pitää mennä toiseen ketjuun, jos vaikka löytyisi sieltä. :-)- uk-ko
runontaja kirjoitti:
mitähän minä tältä ketjusta olinkaan hakemassa?
Pitää mennä toiseen ketjuun, jos vaikka löytyisi sieltä. :-)Mulla on asiaa! Teenkin asiasta okein aloituksen!
- TOTA:::?????
.
eiks kaikki aloittajat olekin sukupuolettomia neutriinoja
Tai mitä lie itäsaksalaisia kuulanheittäjiä
.- ######????????
*
näkyisi olevan
* - TULKINTOJA:::!!!!
######???????? kirjoitti:
*
näkyisi olevan
*.
dvd:lle niin kuin just elokuva "Mies joka kutistui ja joutui melkein kissansa syömäksi"
.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723023
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322275- 792168
- 951976
- 351775
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171507Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301350Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329