Eli ois sellanen kyssäri =)
Että, kuis moni mahtaa pitää sellaisesta daamista, joka tykkää tosi paljon kihnutella lähellä sekä halailla ja "hiplailla" mutta antaa toiselle myös tilaa elää ja olla. Onko vai tuleeko siitä kihnuttamisesta "rasite"?
Aattelin tässä lauantai illan ratoksi kysellä tuollaista, kun minä oon aina sellainen suhteessa ja miehet ei varmaankaan kehtaa työntää mimmiä pois jos tulee siihen suukottelemaan ja pitämään hyvänä, vai kehtaako?
Onko sellainen hellyyden kaipuu ärsyttävää jos se kestää koko suhteen ajan, eli mahdollisesti lopun ikää.......
Jos hiplaaminen/hellyyden osoitus ärsyttää, niin mikä on kivaa?
Kertokaas miehet mielipiteitä...
JuubaJaaba
3
100
Vastaukset
Kuulostaa hyvältä, en laittas hanttiin :-)
- Cranky_geek
En oo ainakaan vielä kyllästyny koskaan tai oo tuntunu siltä et tota olis ollu liikaa. Onhan se ny ihan outoa, että ollaan eri laidoilla sohvaa jos kerran yhessä iltaa istutaan. Rohkeesti vaan kylkeen kiinni. Kait sitä mies sitten murahtelee jos alkaa ahistamaan.
- önca
"antaa toiselle myös tilaa elää ja olla" mutta ei annakaan, vaan 'tykkää tosi paljon kihnutella lähellä sekä halailla ja "hiplailla"' " koko suhteen ajan, eli mahdollisesti lopun ikää......."
Hmm... antaa tilaa, muttei anna tilaa koko loppuelämän aikana?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723023
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322275- 792168
- 951976
- 351775
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171507Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301350Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329