Vuokrataan uniikki Espanjasta ostettu wanhojen tanssimekko. Mekko on väriltään viininpunainen, ja sen yläosassa on timantteja.Alaosassa on tylliä ja päälyskangas on harsoa. Koko S/M. Mekkoa on käytetty kaksi kertaa wanhojen tansseissa, ja se onkin napannut Paras Puku -palkinnon. Sovittamiset onnistuu Jyväskylässä.
Voin lähettää kuvia mekosta sähköpostitse.
Vuokrahinta 150 €
Vuokrataan wanhojen tanssimekko/juhlamekko
4
1659
Vastaukset
- maeke
Heii!
Mistäpäin Espanjaa oot löytäny mekkos? :)
Oon menossa itse Espanjaan kesäkuun alussa, ja tarvitsisin pukua heinäkuun alussa, joten en tiedä uskallanko riiskeerata mekon etsimisen niin myöhälle :D
Minkähintaisia mekot on siellä Suomeen verrattuna, ja millanen valikoima yms.? - polarbear_ninja
hei, alkoi kiinnostaa tuo mekko voisitko lähettää e-mailiin (l.a.m.b-girl@hotmail.com) kuvia siitä?
- wäyäq
jos voisit lähettää kuvan mekosta osoitteeseeni neiti_93@hotmail.com.
sovittaminen ei kyllä onnistuisi kun itse asun hyvinkäällä.. :( - Tyttelityyy
Hei !
Minäkin olisin kiinnostunut kyseisestä mekosta. Olisin kiitollinen jos saisin kuvaa siitä. Osoitteeni on: innaster@hotmail.com
Kiitos: )
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911254Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 48824
- 70820
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53760Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50695- 33672
- 60659
- 52637
- 50625