nebula lupaa 24M, antaa 11 ja risat, onko ihan normaalia? modeemi speedstream 5450
nebula
2
443
Vastaukset
- CD.
Kannattaa pistää asiakaspalautetta Nebulalle ja kysyä onko kyseinen modeemi hyvä vai huono NebulaZone liittymille. Voi olla että heittävät myöskin sitä vakioläppää kupariputkien laadusta, pituudesta, etäisyydestä paikallisvaihteeseen, puhelinkaapelin paksuudesta ja DSL-teknologian tyypistä. Taitaa olla niin, että mikään liittymä ei ole nopeudeltaan sitä mitä mainostetaan. Veikkaanpa ettei se nopeus taida nousta koskaan sinne 24 megaan.
Laitas tänne viestiä kun olet saanut Nebulalta vastauksen. Uteliaisuus iski.- extrankäyttäjä
"Taitaa olla niin, että mikään liittymä ei ole nopeudeltaan sitä mitä mainostetaan."
Mulla on "Sonera Laajakaista Extra 10M/2M" siten, että kuitu tulee kellariin, mutta asuntoon yhteys on kuparia (puhelintöpseli) myöten, ja modeemina on A-Link RR24. Nopeus on siis paperilla 10/2M, ja saan Ficoran Nettimittarin mukaan 11M sisään ja vajaa 2,5M ulos.
Kokemusta on myös tuosta maksiminopeudesta 24/2M. Sisään tuli jotain 20-21M, mutta tarkistamatta tuloksia en osaa sanoa aivan tarkasti. Ei se hitaaksi kyllä jäänyt, ei mitenkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2111692Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411445- 681169
- 541163
- 741055
- 109979
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55960Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53870Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla6861- 82840