Lihaa Tallinnasta?

LStud

Onko kenelläkään parempaa tietoa siitä, mistä kannattaisi ostaa lihaa Tallinnassa? Olen kuullut, että esim. naudan sisäfile olisi siellä noin 10€/kilo (Suomessa 25-55€/kg). Lisäksi ostan usein viikonloppuisin Lidlistä uusiseelantilaista lampaanlihaa paketin, joka maksaa kahdeksan euroa (eli n. 20€/kilo). Tallinnassa ei minun tietojeni mukaan ole Lidliä, mutta mistä löytäisin vastaavan tuotteen? Viimeksi kävin Sikupillin Prismassa, mutta siellä ei ollut naudan sisäfilettä eikä lampaanlihaa ollenkaan myynnissä.

10

4591

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Esim. keskturg, kandee vaan kokeilla vähän sitä vitriiniä ettei oo kauheen lämmin.
      Siellä kyllä vaihtoehtoja.

• Tarkoitin tietenkin sitä kauppahallia siel torilla

• xv-750 kirjoitti:

Tarkoitin tietenkin sitä kauppahallia siel torilla

Tai oikeesti se ei oo torilla, tori rajoittuu siihen halliin yhdeltä sivultaan.

• xv-750 kirjoitti:

Tai oikeesti se ei oo torilla, tori rajoittuu siihen halliin yhdeltä sivultaan.

Sinä joka et ymmärtänyt, osoitat vaan tyhmyytesi kommentoimalla tota juttua, älä aloita edes.
        Ja ihminen joka ostaa itselleen syötävää, tuskin tarvii mitään erikoista kommenttia, virolaisista tai ryssistä.

• Maisu

Lihaa kannattaisi ostaa paljon kerralla, koska siitä riittää syömistä pitkäksi aikaa, kun pakastaa. Mutta se on sitten asia erikseen, että onko se liha tuolla torilla niin laadukasta.

• paikka....???

Tuossa joku laittoikin viestiä. Keskustori on paikka, josta voi ostaa mitä tahansa. Siellä on erikseen tuoretuotteiden myyntihallit. Lihaa, kalaa, vihanneksia jne.
      Lihaa löytyy joka lähtöön, myös paikallisia erikoisuuksia ja eri tavoin valmistettuja tuoretuotteita. Savustettua, suolattua, kuivattua säilöttyä.
      Varsinkin talvisaikaan tuoreus on taattua, kun lämpötila on alhaisempi. Olen ostanut sieltä tuoretuotteita myös kesällä.

• saapanööp

Jos haluat jotain eestist että.Haluan voit kirjoittaa minulle postilaatikkoon voimme kaikki sopia.
      Innov.info@mail.ee

• tuoksahti cccp

Keskturgilla oli sellainen löyhkä etten sieltä ainakaan lihoja lähtisi ostamaan ja Suomeen rahtaamaan.

• 1500

Keskturg on paikallisten mummojen ruokaostospaikka, mummoja ostoksilla, mummoja menossa ostoksille, mummoja tulossa ostoksilta kasseja kantaen.
        Täysin ylimainostettu paikka tässä keskustelussa.

• rimi rami

Voihan siellä käydä aistimassa "vanhoja hyviä aikoja", mitään varsinaista ostettavaa ei ole. Jos elintarvikkeiden perään on niin johonkin isoon markettiin ostoksille.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      50
      6833
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      674
      2955
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1290
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      98
      1271
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1255
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      61
      1154
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1150
    8. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      237
      1120
    9. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      72
      1022
    10. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      223