Mistä taide tulee? Kouluista ja opistoista joista saa paperit käteensä vai sydämestä? Voiko taidetta oppia jos sitä ei ole? Pysyykö kannettu vesi kaivossa? Jos on sisäinen polte tehdä jotain ja sisältäsi kumpuaa kuvia kankaalle, se on mielestäni taidetta! Akateeminen muka tuhertelu ei tee taidetta vaikka mikä olisi.
http://www.youtube.com/watch?v=lB6afqeXUFk
Galleriat vain matrikkelitaiteilijoille ei muille!
1
733
Vastaukset
- Roger Mora
"Jos on sisäinen polte tehdä jotain ja sisältäsi kumpuaa kuvia kankaalle, se on mielestäni taidetta! Akateeminen muka tuhertelu ei tee taidetta vaikka mikä olisi."
Olet oikeassa. Suuntaus on mielestäni alkanut menemään oikeaan suuntaan maailmalla, itse asiassa se on tehnyt sitä jo jonkin aikaa. Nimittäin maksavan yleisön sekä taiteilijain keskuudessa ollaan huomattu että ns. liirumlaarum akateemikkotaiteilijoiden tekemät tuherrukset eivät ole sittenkään niin arvokkaita, vaan ennemminkin roskaa josta maksetaan aivan liikaa.
Lähitulevaisuudessa osaaminen ja aito taiteellisuus, käsillä tekemisen luova ammattitaito syrjäyttää paskataiteilijat lähes tyystin. Se on hyvä asia se, sillä oikea taide kumpuaa sydämestä eikä tyhjänläträämisestä ja maalin roiskimisesta summassa kankaalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723073
- 552735
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322345- 792188
- 952006
- 571949
- 121586
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171547Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301390Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301361