myyjät,vaatemyyjät...

renttu_53

onko kellekkään muulle sattunut et jos ostaa vaatteita ISOSTA liikkeestä..ei oo varma onko puku sopiva..esim..vaimon /tyttöystävän tai rakastajattaren kaa..niin myyjä ei pidäkään puheitaan ku ensin väittää et jos ei oo sopiva..saa palauttaa ja saat rahat takasi?..2,,n päivän päästä menin viemään pukua.pois..ei se onnistunutkaan..? myyjä ei ollu laittanut kuitiin et avokauppa!!!..lisäksi otettiin myyjän kaa 2-3 pukua rekistä jossa niiden hinta oli 149..ekua..siis puol.hintaan..ne ei sopineet..myyjä sanoi ootas ,haen isomman..Takki oli siis tiukka...se oli kai sopiva..?..en siinä kiireessä miettinyt ees paljoko se maksoi...se olikin normaalihintainen ?..siis 100 ekua kalliimpi oli kuin ,,mitä ekas kokeilin..ei myyjä puhunut mitään..et se oli kalliimpi malli..??sellaset vanha t akkamyyjät joutais jo eläkkeelle tai vanhainkotiin jos ei muista mitä on sovittu....!!

8

157

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vänksy

Multa ainakin se tulee ihan luonnostaan se kysymys hinnasta, jollei hintalappu selvästi ole näkyvissä. En mä mitään isompia asioita ainakaan koskaan kassalle asti vie, ellen ole hinnasta tietoinen.

Mun mielestä kaikilla tuotteilla on 14 pv:n vaihto- ja palautusoikeus, paitsi jollain alusvaatteilla. Niin että mun mielestä sun kuuluisi saada se palauttaa.

• kirpela

aina hankkia ammattilaiselta, on kuitenkin sen verran kallis hankinta. Sait just sellasen kokemuksen, minkä takia miehet puhuu kamalasta puvussa olemisesta. Tai ainakin tutut ja eka exäki sanoi saatuaan ekan kunnon puvun, että tuntuu niinku ei oiskaan puvussa. Mutta ainaki 300 euroa on syytä varata istuvan puvun hankintaan. Toisaalta, sama käy sit loppuelämän. Ellei paisuile. Ja näyttää mielettömän hyvältä!

• Oopust

Jos puku on aidosti istuva, se on pitkäaikainen... ja on se kyllä niinkin, että puku tekee miehen... siis juuri siten, ettei pukeutuminen näytä "keskentekoiselta"...

Joku Dressman myy halpoja pukuja... varmaan ihan hyviä, mutta ei millään voi joka äijä olla sopiva samoihin mittasuhteisiin...

Jos ei ole isoja ongelmia pysyä samankokoisena, räätäli on osoite...

Se myös auttaa siinä samoissa mitoissa pysymisessä, kun on maksanut itsensä kipeäksi...

Ja aloituksesta tuli kyllä sellainen käsitys, että olisi ostettu puku sovittamatta, vain onniarviolla...

• kirpela
        Oopust kirjoitti:

Jos puku on aidosti istuva, se on pitkäaikainen... ja on se kyllä niinkin, että puku tekee miehen... siis juuri siten, ettei pukeutuminen näytä "keskentekoiselta"...

Joku Dressman myy halpoja pukuja... varmaan ihan hyviä, mutta ei millään voi joka äijä olla sopiva samoihin mittasuhteisiin...

Jos ei ole isoja ongelmia pysyä samankokoisena, räätäli on osoite...

Se myös auttaa siinä samoissa mitoissa pysymisessä, kun on maksanut itsensä kipeäksi...

Ja aloituksesta tuli kyllä sellainen käsitys, että olisi ostettu puku sovittamatta, vain onniarviolla...

puku tekee miehen ja vie naisen :D

*jää haaveilemaan*

• Kitty lowe
        kirpela kirjoitti:

puku tekee miehen ja vie naisen :D

*jää haaveilemaan*

'

• Simo Lepakko

Soitin vahingossa kenkäkauppaan ja sanoin että anteeks tuli väärä numero. No siihen tämä kenkäkauppias vastasi että ei se mitään tee jos sulla on kuitti tallessa niin kyllä me vaihdetaan.

• Minun mielestä puku kannataa aina vuokrata. Ellei sitten pukua joudu jatkuvasti käyttämään...

Kunnollisen puvun hinnalla kattaa monet vuokrat, eikä tartte joka kerta miettiä sopiiko se nyt hyvin päälle. Nyt tarttis iteki taas vuokrata puku ens viikoks, en oo mitään pukumiehiä yleensä, ni mieluiten sen vuokraan ja sitten saa tarvittaessa vaihettua tyyliäkin vähän jos ei aina halua just samanlaista ja samanväristä jne.

Vuokraus on musta fiksumpaa, ei tartte miettiä turhia :-)

• sirpamaikkarilta

olla maininta jos palautusoikeutta ei ole. Eikös se muuten ole virallinen 14 vrk palautusoikeus. Joillain saattaa olla kuukausikin.

Haloseltako ostit?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      72
      3023
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      55
      2675
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2275
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2168
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      1976
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      35
      1775
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1556
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1507
    9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1350
    10. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      29
      1329
    Aihe