AirBaltic avasi suomenkielisen puhelinpalvelun
Saturday, 02 January 2010
Latvialainen lentoyhtiö airBaltic on avannut Suomessa valtakunnallisen varaus- ja puhelinpalvelukeskuksen. Call centeriä työllistävät eniten mm. matkatavaroita, aikatauluja ja jatkolentoja koskevat kysymykset, mutta sen kautta voi varata myös airBalticin lentoja. Yhtiö panostaa suomenkieliseen asiakaspalveluun, koska airBaltic lentää Suomessa seitsemälle kentälle.
AirBalticin suomenkielinen call center vastaa numerossa 0600-18181 maanantaista perjantaihin klo 8.30 - 16.30 välisenä aikana. Palvelun hinta on 1,70€ minuutilta sekä lisäksi paikallisverkkomaksu tai matkapuhelinmaksu.
Käytännössä puhelinpalvelukeskuksen toiminnasta vastaa Fly Lappeenranta. Puhelimeen vastaavat aluksi samat henkilöt, jotka tekevät myös lähtöselvityksiä lentoasemalla. Mikäli suomenkielinen puhelinpalvelu osoittautuu tarpeelliseksi, palvelua on tarkoitus laajentaa.
Palvelunumero vastaa myös airBalticin Oulun, Kuopion, Tampereen, Turun, Vaasan ja Helsingin lentoja koskeviin kysymyksiin.
Suomeen avatun call centerin lisäksi airBalticilla on puhelinpalvelukeskus Riiassa, jossa asiakkaita palvellaan latvian, englannin ja venäjän kielellä.
AirBaltic lentää nykyisin kuudelta paikkakunnalta Suomessa, mutta yhtiön aloittaa keväällä lennot Vaasasta. Lisäksi suunnitelmissa on lentää talvikaudella mm. Kuusamoon.
airBalticin lentovaraukset netissä
AIR BALTIC
1
3900
Vastaukset
- Asiakaspalvelua..
Itse piti soittaa sinne ja tehdä muutos varaukseen-- varattua varattua varattua... ja sitten menikin jos seuraavalle päivälle kun pääsi läpi- ja olikin jo myöhäistä, eli olisi tarvinnut päästä läpi 24h sisällä varauksen tekemisestä jotta olisi muutoksen voinut tehdä ilman 75€ lisämaksua. Onhan se oma moka jos laittaa varaukseen väärän tiedon vahingossa, mutta senkin olisi saanut korjattua mikäli olisi päässyt puhelinpalvelussa linjoille. Nykyajan asiakaspalvelua. Olen päässyt jopa ryan airillä läpi nopeasti asiakaspalveluun, mutta siellä tosin piti puhua vieraalla kielellä. Parempi kuitenkin sekin, kuin se että ei saa asiaa hoidettua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465297Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5381835Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771110Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591018- 77953
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748