Hoh hoh hoo, ei kestä Johtajan ja Johdon kouluttajan kusiruiskaukset palstalla montaakaan minuuttia. Ankara kuopaisu, märkä pieru, kaatuminen, mulkoilua ja touhutippa makkiämpäriin tuon johtavan konsultin kustannuksella. Hoh hoh hoo, kuset reisille, nirvanan polkaisu sekä tavaraa suuhun tuova röyhtäisy. Ei auta nauru ei lopu. Johtaja Hoh hoh hoo nostakaa kaikki pystyyn, lattia on kylmä.Voltti hyppytornista ja kierre.
On siinä meillä puupallojen psykiatri
Johtaja Juhakon viestit poistuu heti !!
13
229
Vastaukset
- oikeus ja kohtuus
Onnistunutta toimintaa johtajan suhteen, hyvä
- Juhako
KYLLÄ NÄYTTÄÄ TYPERYYS JOUKOSSA TAAS TIIVISTYNEEN. On näköjään ylivoimaista ymmärtää, että poikkeamme mm. kokonaisuuksien ymmärryskyvyn osalta toisistamme aika rajusti.
Minulla on ihan riittävä teoreettinen koulutus, valtava käytännön kokemus ja monenkin mainitsema viisaus käsittelemään yhteiskunnallisia asioita.
Ymmärrän kirkkaasti, ettei itsestään epävarma ihminen pysty perusteelliseen ymmärtämiseen, subjektiivinen mutu (must niinku tuntuu) on helpompaa. Saattaisi muutoin tulla pää pipiksi. Juhako kirjoitti:
KYLLÄ NÄYTTÄÄ TYPERYYS JOUKOSSA TAAS TIIVISTYNEEN. On näköjään ylivoimaista ymmärtää, että poikkeamme mm. kokonaisuuksien ymmärryskyvyn osalta toisistamme aika rajusti.
Minulla on ihan riittävä teoreettinen koulutus, valtava käytännön kokemus ja monenkin mainitsema viisaus käsittelemään yhteiskunnallisia asioita.
Ymmärrän kirkkaasti, ettei itsestään epävarma ihminen pysty perusteelliseen ymmärtämiseen, subjektiivinen mutu (must niinku tuntuu) on helpompaa. Saattaisi muutoin tulla pää pipiksi.Kirjoittaa et ainakaan osaa. Käytät koukeroisia ja kieliopin vastaisia lauserakenteita. Se osoittaa, että et ole juurikaan kouluja käynyt.
- lataamon ovi
Känä kirjoitti:
Kirjoittaa et ainakaan osaa. Käytät koukeroisia ja kieliopin vastaisia lauserakenteita. Se osoittaa, että et ole juurikaan kouluja käynyt.
Selvästi alemman koulutustason tapaus, jolla on paha alemmuuskompleksi.
- Juhako
Känä kirjoitti:
Kirjoittaa et ainakaan osaa. Käytät koukeroisia ja kieliopin vastaisia lauserakenteita. Se osoittaa, että et ole juurikaan kouluja käynyt.
Huolimatta muotoseikoista sanoma näyttää menneen perille, ainakin demareille, oletan.
Tekeekö jäsenkirja ihmisestä kaikkien alojen erikoisasiantuntijan? - Otsikossa hymiö
Juhako kirjoitti:
Huolimatta muotoseikoista sanoma näyttää menneen perille, ainakin demareille, oletan.
Tekeekö jäsenkirja ihmisestä kaikkien alojen erikoisasiantuntijan?*31.5.-97 Iltasanomat: Lipponen oli saanut kirjeitä kansalaisilta, jotka olivat joutuneet syrjityiksi kepulaiskunnissa. Esimerkkejä:
"Täytyy olla kepulainen.. Kunnan työpaikat täytetään siten, että niihin valitaan ‘sopivat’ henkilöt.”
“Pyydän, että ryhtyisitte toimenpiteisiin toimenpiteisiin keskustalaisen, Suomen valtiosäännön vastaisen poliittisiin perusteisiin nojautuvan syrjinnän lopettamiseksi.”
“Kunnan tilaisuudet rauhanyhdistyksellä
- - -rauhanyhdistyksen talolla pidettävät kunnan eri hallintokuntien järjestämät tilaisuudet, joihin on kutsuttu kuntalaisia tai sitten pelkästään luottamushenkilöt. - - - näin sulkee pois koko joukon kuntalaisia ja luottamushenkilöitä ao. tapahtumasta.”
“Näin, mitä on keskustan valta
- - -Kokemuksesta sanon, että - - - keskustan ahdasmielisyys ja suvaitsemattomuus täällä Kainuussa yltää.”
Lipponen: “Tässä on mahdollisuus harrastaa loukkaantumisteatteria, mutta se ei poista sitä, että ongelmat ovat todellisia.” “Monet ovat kiitollisia, kun ovat terveinä selvinneet.”
- Juhako
Tekstissä on jotakin niin oudon kakofonista, että hieman pelottaa. Ihanko vapaalla sitä ollaan?
- Loistavaa toimintaa
Alkaa tuo kaikkien ylijohtajien ylä-äiti ja isä löytää paikkansa makkikirjoittajien joukossa.
Jatkuvasti täysin käsittämättömiä tekstejä ja itsensä kehuja. - Juhhakojuhis
Konsultin ja ylijohtajan viestit eivät täällä asu. Hyvä.
- Yllis rules
Pitäkää tuon johtajan viestit jatkossakin poissa.
- Utskija
Kerro omin sanoin.
- Juhako
Olen nähnyt tuhansia pölvästejä, olen jo kauan, kauan sitten tottunut reaalitodellisuuteen.
Esimerkki teikäläisistä: Menin pari viikkoa sitten erääseen tilaisuuteen, ovella toivotin reippaat tervehdykset, saamatta minkäänlaista vastausta. Eräästä näkyi päällepäin: Mikähän tuokin luulee olevansa. Samoinhan se on täälläkin.
Toinen luihuuden ilmentymä on olmimainen "hei", johon törmää kaikkialla, eipä paljon ole kansallisia tapoja kanssa käymisessä.
Omasta mielestäni minua ei vituta, mutta kun olette kerran noin fiksuja annan sen päätettäväksi.
Lopuksi: Kohottakaamme kolminkertainen eläköönhuuto suomalaiskansalliselle luihuudelle ja typeryydelle, se näyttää olevan yhä voimakkaammin lisääntyvä uusiutuva luonnonvara. - Otsikossa hymiö
Juhako kirjoitti:
Olen nähnyt tuhansia pölvästejä, olen jo kauan, kauan sitten tottunut reaalitodellisuuteen.
Esimerkki teikäläisistä: Menin pari viikkoa sitten erääseen tilaisuuteen, ovella toivotin reippaat tervehdykset, saamatta minkäänlaista vastausta. Eräästä näkyi päällepäin: Mikähän tuokin luulee olevansa. Samoinhan se on täälläkin.
Toinen luihuuden ilmentymä on olmimainen "hei", johon törmää kaikkialla, eipä paljon ole kansallisia tapoja kanssa käymisessä.
Omasta mielestäni minua ei vituta, mutta kun olette kerran noin fiksuja annan sen päätettäväksi.
Lopuksi: Kohottakaamme kolminkertainen eläköönhuuto suomalaiskansalliselle luihuudelle ja typeryydelle, se näyttää olevan yhä voimakkaammin lisääntyvä uusiutuva luonnonvara.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1774854- 133463
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos402233Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly262014Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?471956Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo6821921- 1181855
- 1381767
- 451525
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101441