Kävin tuolla eräässä golf sivun foorumilla. Siellä kun oli osiot "myydään" ja "ostetaan" niin myynti palstalla on reilusti enemmän keskusteluja aloitettu kuin ostamisessa. Myynti aiheessa oli keskusteluja aloitettu 620kpl ja osto mielessä vain 62kpl.
Aloitetaanko golffin harrastus hirmuisella innolla ja sitten parin kuukauden päästä kyllästytään koko hommaan ja aletaan myymään omia mailoja ja kamppeita? Ainakin tällainen kuva tuli minulla heti mieleen.
Myydään enemmän kuin ostetaan?
Mistä johtuu?
2
487
Vastaukset
- joona
Voisihan se olla niinkin että kun pitkään harrastaa niin kotinurkkiin alkaa kertyy jopa myytäväksi asti varusteita. Kokeilemallahan parhaiten löytyy itselleen sopivat työkalut
- Halpa harrastus
Hirmuisilla hinnoilla? Golf on halpa harrastus. Mailapaketin saa 200 eurolla ja pelimaksu on joitakin kymppejä.
Ja sanotaan että golf on eliitti-harrastus. Tuskin on. No jaa, onhan se, jos vertaa mailasetin hintaa olutpullon hintaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 70840
- 48834
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60679
- 52647
- 50645