Moikka!
Olen lukion toista luokkaa käyvä tyttö, joka etsii itselleen edullista ja kannustavaa englannin yksityisopettajaa. Tarve opetukselle olisi 1h-1,5h kerralla, noin kaksi kertaa viikossa. Tunteja olisi tarkoitus ottaa ainakin koko kevät ja mahdollisesti pidempäänkin. Tarkoitus olisi aloittaa opiskelu aivan englannin kielen alkeista ja edetä sitä mukaan pidemmälle. Voit olla englannin kielen opiskelija tai muuten vain hyvin englantia osaava, jos kiinnostuit niin laitathan mahdollisimman pian viestiä sähköpostiini.
Terveisin: tytti_annukka@hotmail.com
englannin kielen yksityisopetusta
innokas opiskelija
2
767
Vastaukset
- kursiivi
Kannattaisi kertoa mistä olet kotoisin. Kieltä on yleensä hankalmpi opettaa ilman kontakti opetusta (ei tosin mahdotonta).
- innokas opiskelija
Unohtui ihan kokonaan, siis Helsingissä asustelen.:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 48864
- 70860
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667