Vakaa aikeemme on lähteä kesäkuussa noin kolmeksi viikoksi telttailemaan Kroatiaan. Suunnitelmiemme mukaan lentäisimme Splitiin ja jatkaisimme siitä julkisilla liikennevälineillä rannikkoa pitkin, ehkä saarille. Kysymys kuuluu: onko jollakin hyviä vinkkejä camping-alueista, liikenteestä, ilmastosta, hinnoista? Olemme kuulleet ja lukeneet varsin ristiriitaisia tietoja varsinkin kesäkuun sääolosuhteista. Nojatuolimatkailun ratoksia kokemuksianne odottaa
Kesäkuussa telttailemaan!
2
425
Vastaukset
- salvelinus alpinus
Viime kesäkuuta lukuun ottamatta sää on kesäkuussa lämmin ja airinkoinen ja merikin on jo lämmin.Itse olen reissannut aina toukokuussa ,myös telttaillen ja lämpöä on ollut 25-30astetta,eli jus passelisti.Kyllä kesäkuu on parasta aikaa matkustella ja telttailla siellä,ei vielä tolkutonta ruuhkaa ja hinnat halvempia.Hyvää reissua teille,itse Dalmatiaan taas toukokuun puolessavälissä.
- fillari+teltta
Samanlaiset suunnitelmat täällä, mutta aion pyöräillä rannikkoa pitkin saaria hyväksikäyttäen 3viikkoa kesä/heinäkuu. Olisi kiva kuulla leirintäalueista, lauttaliikenteestä yms. Kokemuksia kiitos!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 70840
- 48834
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60679
- 52647
- 50645