Amoral seuraavalla vetääkin raskaimmasta raskaimmin ja voksuissa ei kliinin häivää?
Mitäpä jos
19
472
Vastaukset
- rfif
vaikka kelpais kyllä mulle, tosin kelpaa nykylinjakin. siis jos biisit on yhtä hyviä kun tähän asti.
- fanoset
vetää erittäin suuren herneen nenuun, ja sit on viimeistään Koivusen laulut laulettu. Jännää on et suurin osa puhuu vain amoralista. Eikö kukaan odota Koivuselta soololättyä?
- :::::::
ei.
- myös.....
soololevyä, vähintään yksi levy halutaan tänäkin vuonna, joko ak-bändin tai amoralin
- arin ylin fani
mulle sopis varsin hyvin. toivon että seuraava levy olis joko jotain vitun raskasta ja teknistä metallia, ja että saksa (tjm) piiskais levylle arista aivan saatanalliset örinät/skriimot, tai sitten että se olis hempeetä ja rullaavaa melopunkkia, jossa arin siisti keskirekisterisoundi pääsee esiin.
luulen että toi eka vaihtoehto johtais parempaan levyyn, ainakin jos aika on kortilla, koska peni on kuitenkin duunannut laadukasta ko. musaa aiemminkin. - WWWWWMM
warsinki ku ördat on alkanu personoituu ihan mukawast eli oma saundi kuuluu läpi. aluks ei kuulunu. fifty-siktiki käwis eli både och.
ainoo mist en diggais on releasen kaltanen musa. - lkhjlk
kiinni, että mitä se haluaa tehdä, kun se on kuitenkin biisien päänikkari.
- matikkanero
paljon silverin myötä. toivottavasti arin ja valtterin yhteinen panos riittää edes jotenkin peittämään silverin jättämää suurta aukkoa :(
- mnmk
matikkanero kirjoitti:
paljon silverin myötä. toivottavasti arin ja valtterin yhteinen panos riittää edes jotenkin peittämään silverin jättämää suurta aukkoa :(
osan syc:sta. Ben: kaikkien biisien lyriikat ja 5 biisin musat sekä yksi muun kuin Silverin kanssa, Silver: 2 biisin musat ja Benin kanssa yhdessä 3.
- uutta levyä
täällä odotellaan, ja kuitenkin ollaan sitä mieltä, et arin ura laulajana oli tässä. kummallista sakkia ootte!
- arin ylin fani
eihän täällä tota mieltä ole kuin ne noin 1.5 idols-fania :D
- selkeestikään
kun yksi aito lopunajanennustelija pari provoo, jotka hölisee siitä ihan viran puolesta. juttuhan on niin, että pelkällä musalla eläminen voi käydä koivuselle vähän vaikeeks mutta niinhän se on 95% suomalaisista muusikoista iskelmä- ja poppiskenen ulkopuolella. ihan varmasti sen verran yleisöö kuitenkin riittää et levyjä ja keikkoja tulee jatkossakin.
- 2222202
luontaisesti paras metallipuolen laulaja mitä Suomessa on koskaan ollut ja mitä koskaan tulee olemaankaan, mutta huomatkaa - olemme Suomessa.
- asdfdfhghk
2222202 kirjoitti:
luontaisesti paras metallipuolen laulaja mitä Suomessa on koskaan ollut ja mitä koskaan tulee olemaankaan, mutta huomatkaa - olemme Suomessa.
ja lehmät lentää.
Ehkä Ari, ihan ehkä, Ari pääsis eteenpäin Hevi-Ari-ansasta kun se pääsis näitä kaiken suhteellisuudentajun menettäneistä kiikoisista martoistaan. Ihan kelpoinen vokalisti, mutta niitä on muitakin kymmeniä. Ja uusia pukkaa kehiin. - itelles!
asdfdfhghk kirjoitti:
ja lehmät lentää.
Ehkä Ari, ihan ehkä, Ari pääsis eteenpäin Hevi-Ari-ansasta kun se pääsis näitä kaiken suhteellisuudentajun menettäneistä kiikoisista martoistaan. Ihan kelpoinen vokalisti, mutta niitä on muitakin kymmeniä. Ja uusia pukkaa kehiin.Mikä kumma siinä on, ettei Aria saa kehua edes sen omalla palstallaan? Pitääkö aina vaan antaa kritiikkiä ja haukkua? Millä tavoin toi kirjoittaja on menettänyt suhteellisuudentajun? Jos jonkun mielestä Ari on paras, niin sitten se on! Jonkun muun mielestä on joku toinen ja kolmannen mielestä joku kolmas. Jokaisella on joku suosikki laulaja. Mut eihän se ole kovinkaan uskottavaa pitää Aria parhaana.
Voi vittu näitä suomen asukkaita
- älälälälää
arilevyä ei enää tulekaan (paula koivuniemen "aikaan sinikellojen" sävelellä)
- paulan ylin fani
joo paula on ihana hevi-leidi
- roukkenroll
paulan ylin fani kirjoitti:
joo paula on ihana hevi-leidi
katri-helena on, hevi-leidi siis, mutta paula on kyllä rock ;D
- katrihelun ylin fani
roukkenroll kirjoitti:
katri-helena on, hevi-leidi siis, mutta paula on kyllä rock ;D
aijaa no sit katri-helena on ihana hevileidi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 893358
- 623097
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342584- 802373
- 802333
- 962076
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402036Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201673- 121666
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil351583