Olen hämmästynyt, koska olen luullut, että vain miehet hakkaa vaimojaan, mutta tutkittu julkinen totuus onkin, että olemme lähes tasaveroisia siinä suhteessa.
Eri asia onkin sitten se, mikä on julkisuudelta piilossa.
Harva mies nimittäin kehtaa mennä poliisille valittamaan, että sain vaimolta turpiin.
Perheväkivallan tasapuolisuus... hämmästyttää.
16
198
Vastaukset
...ettei totta toinen puoli.
Kyllä minä muistan jo lapsuudessa katselleeni sarja- ja muitakin kuvia vaimoista, jotka kaulin kourassa toivottivat miehen tervetulleeksi kotiin.- *Kukkahame*
Onhan näitä tapauksia ollut lehdissä jossain Porin suunnalla pienten lasten äiti tappoi miehensä, kai ne riidat menee niin ääripäähän ja yhdessä roikutaan ettei vihalla enää ole rajoja, eikä päässä yhtään ajatusta mitä seuraa tekosista.
Viime vuosina tullut tämä tasa-arvoisuus, molemmat saa mätkiä! - Turpiin vaan ja onne
*Kukkahame* kirjoitti:
Onhan näitä tapauksia ollut lehdissä jossain Porin suunnalla pienten lasten äiti tappoi miehensä, kai ne riidat menee niin ääripäähän ja yhdessä roikutaan ettei vihalla enää ole rajoja, eikä päässä yhtään ajatusta mitä seuraa tekosista.
Viime vuosina tullut tämä tasa-arvoisuus, molemmat saa mätkiä!myöskin väkivallan.
- se on sitä
Turpiin vaan ja onne kirjoitti:
myöskin väkivallan.
ittensä toteuttamista !
- Katleija yksi
se on sitä kirjoitti:
ittensä toteuttamista !
Mitä tähän sanoisi. No, sanon mitä sylki suuhun tuo, vaikk' ei se tähän ihan passelisti sopisi:- Olis kirveellä töitä-Nimittäin tätä kansaa pitäisi ruveta raitistamaan ja sassiin.
- jjoutava
Esiintyminen seurojentalolla tanssiorkesterin solistina toinen silmä mustana.
Ensin miettimistä mitä valehtelisi syyksi, sitten esiintymislavalla artistista tuntui parhaalta kertoa heti alkuun totuus.
Vaimo löi,
sehän oli pelkästään huvittavaa.- *Kukkahame*
Sitten kun sen silmän tai molemmat saa mustaksi jossain muualla kuin kotona, naurut on vielä makeampia.
Minulle kävi näin, oli aikainen kevät, maat oli sulat mutta yöpakkaset jäädytti maan pinnan, olin aamulenkillä polkupyörällä, ja ajoin sellaiseen mopon kuoppaan ja jumituin, lensin ohjaustangon yli lepikkoon ja tietty otsa edellä joku jäinen murikka sattui sopivaan kohtaan ja silmät muurautui umpeen melko nopeasti.
Naapuri heitti minut autolla kotiin ja minua ei tunnettu kun kömmin autosta ulos, nyt kyllä tuppaa naurattamaan oli se niin hupaisaa.
Pian lääkäriin ja jäykkäkouristuspiikit sun muut, en enää edes muista, mutta jo terveyskeskuksessa tirskuttiin minun 'muotoutuneille' kasvonpiirteille.
Ja ne mustelmat tuli silmien alle, ennen kuin ne lähti kokonaan pois, kävivät kaikissa sateenkaaren väreissä, olivat vaan alaluomessa?
Siitä veisteltiin vuosia jälkeenpäin, kyselemällä mieheltä, mihin kohtaan sinä löit?? - *Kukkahame*
*Kukkahame* kirjoitti:
Sitten kun sen silmän tai molemmat saa mustaksi jossain muualla kuin kotona, naurut on vielä makeampia.
Minulle kävi näin, oli aikainen kevät, maat oli sulat mutta yöpakkaset jäädytti maan pinnan, olin aamulenkillä polkupyörällä, ja ajoin sellaiseen mopon kuoppaan ja jumituin, lensin ohjaustangon yli lepikkoon ja tietty otsa edellä joku jäinen murikka sattui sopivaan kohtaan ja silmät muurautui umpeen melko nopeasti.
Naapuri heitti minut autolla kotiin ja minua ei tunnettu kun kömmin autosta ulos, nyt kyllä tuppaa naurattamaan oli se niin hupaisaa.
Pian lääkäriin ja jäykkäkouristuspiikit sun muut, en enää edes muista, mutta jo terveyskeskuksessa tirskuttiin minun 'muotoutuneille' kasvonpiirteille.
Ja ne mustelmat tuli silmien alle, ennen kuin ne lähti kokonaan pois, kävivät kaikissa sateenkaaren väreissä, olivat vaan alaluomessa?
Siitä veisteltiin vuosia jälkeenpäin, kyselemällä mieheltä, mihin kohtaan sinä löit??Näitä tapauksia on tosiaankin ja paljon, turvakodit täynnä, mutta niinkin käy kun mies oikein kauniisti pyyttä ja lupaa, vannoo olevansa muuttunut.
Lapset ja vaimo palaa kotiin alkaa kahta kauheampi välienselvittely, ja viina ilman muuta on kuvioissa mukana, jopa seuraavana yönä sama perhe on turvakodin ovella.
Pelkkä viinakaan ei yksin syynä, huumeet ja lääkkeet vielä korostavat näitä kamalia raivokohtauksia.
Siinä molemmat rikko jo haettua lähestymiskieltoa ja sitten vaan selitellään.
Jotenkin sen ymmärtää taas toisaalta ei, menty on yhteen vihkikaavan mukaan, silloin on ollut tunteita ja halua rakentaa koti ja perhe, jommalla kummalla vaan jossain naksahtaa, niin se voi olla mieskin jonka on lähdettävä viemään lapsia turvaan.
Minun 3sta kasvattilapsesta 2 oli alkoholisti perheestä ja elämä heillä oli ollut taruakin ihmeellisempää, kuitenkin heistä tuli luottavaisia ja vastuullisia kansalaisia. *Kukkahame* kirjoitti:
Näitä tapauksia on tosiaankin ja paljon, turvakodit täynnä, mutta niinkin käy kun mies oikein kauniisti pyyttä ja lupaa, vannoo olevansa muuttunut.
Lapset ja vaimo palaa kotiin alkaa kahta kauheampi välienselvittely, ja viina ilman muuta on kuvioissa mukana, jopa seuraavana yönä sama perhe on turvakodin ovella.
Pelkkä viinakaan ei yksin syynä, huumeet ja lääkkeet vielä korostavat näitä kamalia raivokohtauksia.
Siinä molemmat rikko jo haettua lähestymiskieltoa ja sitten vaan selitellään.
Jotenkin sen ymmärtää taas toisaalta ei, menty on yhteen vihkikaavan mukaan, silloin on ollut tunteita ja halua rakentaa koti ja perhe, jommalla kummalla vaan jossain naksahtaa, niin se voi olla mieskin jonka on lähdettävä viemään lapsia turvaan.
Minun 3sta kasvattilapsesta 2 oli alkoholisti perheestä ja elämä heillä oli ollut taruakin ihmeellisempää, kuitenkin heistä tuli luottavaisia ja vastuullisia kansalaisia.Vaimon kanssa oli ollut vähän kahinaa ja vaimolle mustelma käteen.
Vaimo meni (nais)lääkärille ja pyysi todistuksen.
Kun sitten ero sitten tuli muutamien vuosien jälkeen, vaimo käytti tuota todistusta hyväkseen ja mies sai luvan tavata lapsiaan vai valvojan katseen alla.- poismanipuloitu
Jopel kirjoitti:
Vaimon kanssa oli ollut vähän kahinaa ja vaimolle mustelma käteen.
Vaimo meni (nais)lääkärille ja pyysi todistuksen.
Kun sitten ero sitten tuli muutamien vuosien jälkeen, vaimo käytti tuota todistusta hyväkseen ja mies sai luvan tavata lapsiaan vai valvojan katseen alla.myös henkinen väkivalta, kiristäminen, uhkailu vaikka pois lähdöllä jos mies ei suostu vaikka
raha-asioissa antamaan vaimolle isojakin ostoksia periksi tai yleensäkin alistumaan tämän oikkuihin
ja tahtoon, lapsia vaimo usein käyttää hyväkseen, myös lähisukulaisia sekä voi ainaisella
nalkuttamisellaankin saada miehen hermostumaan ja jopa lyömään ja menemään viinaan.
Nainen on synnynnäisesti erittäin taitava manipuloija, suunsoittaja, juoruileva ja vieraskoreileva.
Nainen voi olla todella ilkeämielinen, mustasukkainenkin ja kieroilevan ärsyttävä.
On todella hyvä tunnistaa myös naisen mahdollisuudet saattaa avioliitto hankalaksi olla ja elää.
Tästä myös lapset saavat kärsiä, lapset eivät ole puusta vaan ymmärtävät ja huomaavat
nopeasti hankaluudet ja kärsivät niistä monta kertaa enemmän, koska he pitävät molemmista
vanhemmistaan ja tuntevat pahoinvoinnit kaksin kertaisina
Humalapäissään nainen on todella kammottava ja hankala, eikä häntä mies pysty käsittelemään.
Nainen osaa heti huutaa ja haukkua isollakin tavalla. - häthätäkö
*Kukkahame* kirjoitti:
Siitä veisteltiin vuosia jälkeenpäin, kyselemällä mieheltä, mihin kohtaan sinä löit??Oisit vaan kertonut niinkuin asia on. Eli se sun senaikainen alkoholisoituntunut äijä sulta veti molemmat linssit pimeeks.
- kohtalotoveri
poismanipuloitu kirjoitti:
myös henkinen väkivalta, kiristäminen, uhkailu vaikka pois lähdöllä jos mies ei suostu vaikka
raha-asioissa antamaan vaimolle isojakin ostoksia periksi tai yleensäkin alistumaan tämän oikkuihin
ja tahtoon, lapsia vaimo usein käyttää hyväkseen, myös lähisukulaisia sekä voi ainaisella
nalkuttamisellaankin saada miehen hermostumaan ja jopa lyömään ja menemään viinaan.
Nainen on synnynnäisesti erittäin taitava manipuloija, suunsoittaja, juoruileva ja vieraskoreileva.
Nainen voi olla todella ilkeämielinen, mustasukkainenkin ja kieroilevan ärsyttävä.
On todella hyvä tunnistaa myös naisen mahdollisuudet saattaa avioliitto hankalaksi olla ja elää.
Tästä myös lapset saavat kärsiä, lapset eivät ole puusta vaan ymmärtävät ja huomaavat
nopeasti hankaluudet ja kärsivät niistä monta kertaa enemmän, koska he pitävät molemmista
vanhemmistaan ja tuntevat pahoinvoinnit kaksin kertaisina
Humalapäissään nainen on todella kammottava ja hankala, eikä häntä mies pysty käsittelemään.
Nainen osaa heti huutaa ja haukkua isollakin tavalla.puhuu täyttä asiaa. Kateus , vallanhalu ja itsekeskeskeisyys kätketään usein herttaiseen ja makeilevaan kaapuun. Kyllä se oikea karva paljastuu kun asiat eivät menekkän oman mielen mukaan. Ei siinä puolison aikä lastenkaan tunteet mitään merkitse, minäminäminä on päällimmäisenä.
- vallat-on
jää näkyvät merkit, niitä ei jää henkisestä, vaikkapa verbaalisesta väkivallasta. Sitä on vaikea todentaa. Silti se vammauttaa.
......... - ,,kopskops,.,.,.
asiasta on virallisia tilastoja. http://yle.fi/uutiset/kotimaa/2010/01/torkea_perhevakivalta_kohdistuu_miehiin_naisia_useammin_1352897.html?origin=rss
- rix-rax
ainaisesta uhituksesta ja alistamisesta ja alentamisesta ja tyhjästäkin valittamisesta,
jolloin usein teko mieheltä menee yli lipan hermostuksissa,
mutta kenen on alkusyy, onko koskaan mietitty asioita tältä kantilta, että pitikö mennä kiusaamaan
ja saattaa asiat ihan tekemällä tehden tähän jamaan,
pata kattilaa soimaa, musta on kylki kummallakin. - tipp tapp
rix-rax kirjoitti:
ainaisesta uhituksesta ja alistamisesta ja alentamisesta ja tyhjästäkin valittamisesta,
jolloin usein teko mieheltä menee yli lipan hermostuksissa,
mutta kenen on alkusyy, onko koskaan mietitty asioita tältä kantilta, että pitikö mennä kiusaamaan
ja saattaa asiat ihan tekemällä tehden tähän jamaan,
pata kattilaa soimaa, musta on kylki kummallakin.Niin näyttö täälläkin päivästä päivään ja henkistä laatua.
Ajatelkaa aviopuolisiksenne tuo häirikkö, kyllä siinä jo jonkinlainen selvittely tunnin päästä heräämisestä.
Kiusaaja täälläkin puhuu omista tekosistaan, syyttäen kiusattaviaan.
Ei sivistynyt, asiallinen ja miehuutensa voimissa oleva tuollaista kiusaamista jatka!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391659En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271578Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly131373Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3411329Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681265- 121028
- 7991
- 20939
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7921- 71836