Äitini ystävä on antanut minulle lahjaksi 2 DVD:n, jotka ovat ikävä kyllä ei-toivottuja. Kyllä minä sinänsä tykkään katsella paljon DVD-leffoja, mutta valitettavasti Säämies ja Vedätys eivät olleet minulle mieluisia leffoja. Muovikelmuja ei ole avattu, jolloin olisi ollut mahdollisuutta palauttaa kauppaan, mutta kuitti on ikävä kyllä hävitetty! Mikä neuvoksi? Kiitos, jos osaisitte neuvoa minua ongelmissa.
"Pettynyt" lahjansaamista
5
613
Vastaukset
- ...
Jos kyseinen kauppa antaa palautusoikeuden ja sitä palautusaikaa on vielä jäljellä, niin riittänee jos muistaa ostopäivän.
Tai sitten myyt huuto.netissä, jos muutaman euron takia jaksaa nähdä vaivan. - DVDVHS
kirpputorille ! Ne menevät todella hyvin kaupaksi. Mä vein just laatikollisen DVD-leffoja ja hyvin tienasin. Jopa rupiset HVS-möhkäleet vietiin suorastaan käsistä !!
- Kettuilija
Milloin HSV on tullut markkinoille?
Onko parempi kuin pluu-rei??? - Kettuilija
Kettuilija kirjoitti:
Milloin HSV on tullut markkinoille?
Onko parempi kuin pluu-rei???HVS......!
Dam.......kaaduin omaan näppäryyteeni.
- HiFismi
Lahjahevosen suuhun ei katsota.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911234Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221088- 48814
- 70810
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53760Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49677- 33662
- 60659
- 52627
- 50615