Mul on pelko et mul olis kives syöpä :(
Molemmat kivikset aika samanlaiset kokoiset, ku kattelin noita ohjeita, mut kiveksien nahassa löytyy joku pieni kyhmy, tai siis tuntuu enemmänki finniltä, mut näyttää iholta, todella pieni , en edes itsekkään huomaa, se kyhmy on nahan päällä, ja ei ole kosketuksissa kivesten kanssa,
pitäiskö käydä lääkärillä, tai onko ihan normaalia et tollaista tulee?
olen 19v
Kives Syöpä!
EiTietoinen
1
267
Vastaukset
Kyllähän kivessyövässä on siis kyse lähinnä siitä että se kasvain on oikeasti sun kiveksessä eikä kivespussin nahassa mutta mene hei oikeasti lääkäriin jos sua tämä asia vaivaa. Oon kirjottanut tämän saman lauseen täällä monelle muullekin tyypille; netistä et saa 100 % varmasti diagnoosia millekään vaivallesi. Oikeasti.
Nim. Kivessyövän sairastanut
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 672801
- 462544
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4312207- 792118
- 951946
- 321682
- 121516
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171477Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?251274Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil181155