Jonka löysin kristinusko palstalta.
http://keskustelu.suomi24.fi/node/8787334/thread
Että on hyvä kirjoitus.
9
195
Vastaukset
- kirjoitat sujuvasti
Tuon tyylinen juttu sopii hyvin uskonasioista mitään tietämättömien pilkkaajien paikkaan, elikkä tänne.
En nähnyt kirjoituksessa mitään pilkkaamista. Pelkkää asiaa. Kirjoittaja vaikuttaa fiksulta ja kiltiltä ihmiseltä. Mene sinä ilkimys muualle oksentamaan.
- Rompix
Hyvä kirjoitus. Arvelisin kuitenkin uskovaisen unhotavan kaiken lukemansa, kuin taikaiskusta, parin viimeisen kappaleen luettuaan. Kieltämisvaihde menee päälle automaattilaatikossa.
Tuon voisi lisätä Aivopesun Oppikirjaan. Skottimieshän siellä vierailee monta kertaa eikä kukaan vastaa itse esilletuotuihin asioihin :D. Senhän ymmärtää kun on aivopesty ja kykenemätön kriittiseen ajatteluun. "Eihän raamattua suinkaan kopioitu ole.. muut kulttuurit ovat vaan aiemmin olleet kiinnostuneita samoista asioista.." "Kaikki raamatun ristiriitaisuudet hälvenee kun uudelleen tulkitaan.."
- arvottaja
Sanotaan, että kirjoituksena hyvä, mutta asioita voi katsoa toisinkin. Kirjoittaja yrittää parastaan omalta kannaltaan.
Eiköhän siellä keskustelussa se toinenkin lähestymistapa tullut esille vai avaatko omaasi hieman?
- arvottaja
KeljuKooKojootti kirjoitti:
Eiköhän siellä keskustelussa se toinenkin lähestymistapa tullut esille vai avaatko omaasi hieman?
Tarkoitan sitä viitattua kirjoitusta. Uskonnollisia asioita voi siis katsoa epäilevämminkin kuin Koala_puussa on tehnyt. Tämä ajatus on tietenkin itsestäänselvyys.
- jk
mutta:
"Loppuun haluan todeta, että ihminen on juuri niin hyvä kuin se haluaa olla. Eikä siis aina viallinen ja paha saati syntinen. Ja varmasti joku luoja on olemassa, mutta raamatun Jumala on ihmisen keksintöä."
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577310Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393577Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3651937Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1641805- 861449
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841391- 911290
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631247- 811154