naapurin mäykyn

mäykkyliini

eroahdistuskonsertti kuulostaa aivan hirveältä. Varsinkin täällä pk-seudulla ihmisetkin on ihan käytöshäiriöisiä, uskaltaako siitä mennä edes nätisti sanomaan...Päättötyötä tarvis vääntää ja yövuoron jälkeen nukkuminen olisi "mukavaa"...Sääliksi käy kyllä koirakin.

4

492

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hajustiina

että olisi paras lähestyä kauniisti omistajia sillä se ei ole korulin vika jos sitä ei ole totutettu ja opetettu alusta lähtien...ja kiitos kun et heti tuominnut koiraa. Minulla on itsellä ollut mäykkypoika jonka kanssa eroahdistus oli tosi kovaa...mutta, mutta - aikansa kun touhusimme asian parissa niin poika oppi ja hänestä kasvoi hyvä miäs!

• mäykkyliini

koiruista kun hullu puurosta. oma kuoli uudenvuodenaattona ja sen jälkeen kotona on ollut todella tyhjää. mietin vaan, että pitäisiköhän naapurin kauheen pahana tai kummana, jos pyytäisin mäykkyä hoitoon tähän seinän taakse kun ei ole itse kotona....

• ggggggggggggg
        mäykkyliini kirjoitti:

koiruista kun hullu puurosta. oma kuoli uudenvuodenaattona ja sen jälkeen kotona on ollut todella tyhjää. mietin vaan, että pitäisiköhän naapurin kauheen pahana tai kummana, jos pyytäisin mäykkyä hoitoon tähän seinän taakse kun ei ole itse kotona....

Voihan sitä hoitoa ehdottaa. Ainakin itse eroahdistuskoiran omistajana olisin riemusta kiljuen ottanut hoitopaikan vastaan. Ja ainakin kannattaa mainita mekkaloinnista koiran omistajalle. Hän ei välttämättä edes tiedä asiasta.

• mäykkyliini
        ggggggggggggg kirjoitti:

Voihan sitä hoitoa ehdottaa. Ainakin itse eroahdistuskoiran omistajana olisin riemusta kiljuen ottanut hoitopaikan vastaan. Ja ainakin kannattaa mainita mekkaloinnista koiran omistajalle. Hän ei välttämättä edes tiedä asiasta.

No olin yhteydessä ja hyvin asiallisesti ja ystävälliseen henkeen keskustelimme asiasta puhelimessa. Oli siis viereisen rapun mäykky, iäkäskin jo. kaksi lasta joten ei hoitaja kuulemma ollut tarpeen. Eli sama huuto jatkuu. Pahalta tuntuu kuunnella edelleen, nyt vain erona se että tiedän että mäykky itkee työpäivänpituisia aikoja KUONOKOPPA päässään. En sitten kehdannut kysyä että mitenköhän hän saa juotua päivän aikana jos on kuonokoppa ulvonnan estämiseksi kireälle laitettu siksi aikaa kun on päivät yksin. Ja "ei olisi ratkaissut ongelmaa" jos olisin ottanut mäykkyä hoitoon. Kursseja on aika hyvin plakkarissa, tällä viikolla ollut 2 h koulua, joten aikaa minulta ainakin löytyisi. ja tämän siis kerroin hänellekin. Koirien kanssa olen itse kasvanut, eivät ole vieraita otuksia, etenkään mäykyt. Mutta kun ei niin ei...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1284
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1128
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      854
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      850
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      780
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      715
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      682
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60