Punto teki tenän?

Nainen pulassa

Eilen punto stoppas satasen vauhdista, ensin kuului jotain ääniä ja lopetti kulkemasta. Startti ei jaksanut enää pyörittää moottoria joten ajateltiin että olisko akku jäätynyt kun pakkasta oli yli -25c. Hinattiin lämpimään talliin ja ladattiin akkua yön yli. Vieläkään ei moottri pyöri mutta valot kyllä syttyy kirkkaina. Moottoritila oli aivan öljyinen, joka paikka hirveässä sotkussa. Mikä sille oikein tuli?

9

419

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vbbhgfdds

Keksi parempi satu. Jooko....

• I busted yoy!!

Kerro lisää, mutta muista tämä:tutkituta pääsi lähimmällä lekurilla minne vain jaksatkaan talsia! Tämän jälkeen ajokorttia ajamaan! Hushus!!

• totuus vai fanitus?

Onko fiat muka niin hyvä ettei aloitusviesti voisi olla mahdollinen? Itseltäni laukesi matkailuautosta moottori ja turbo viime talvena. Tuli sellainen lasku että kun pääsen tuosta autosta eroon niin toista samanmerkkistä ei tule enää tilalle!

• varmasti
        totuus vai fanitus? kirjoitti:

Onko fiat muka niin hyvä ettei aloitusviesti voisi olla mahdollinen? Itseltäni laukesi matkailuautosta moottori ja turbo viime talvena. Tuli sellainen lasku että kun pääsen tuosta autosta eroon niin toista samanmerkkistä ei tule enää tilalle!

Osta tilalle Volkkari. Ne on kuulemma kestäviä. Asian voi tarkistaa Volkswagen palstalta.

• varmasti kirjoitti:

Osta tilalle Volkkari. Ne on kuulemma kestäviä. Asian voi tarkistaa Volkswagen palstalta.

Näytti tuolla pysäkillä seisovan uusi Golf,varoituskolmio katolla! Oisko tullu öljyt pihalle!

• -tillintallin-

tallin lattia?

• vezzu65

On tainnut huohotinputki jäätyä näillä kovilla pakkasilla,silloin kone heittää öljyt ulos koneesta öljytäyttökorkin kautta. Tarkista öljymäärä ennen kuin käynnistät voipi tulla halvemmaksi.

• pakkanen panee

tarkastaa öljymäärä.
        Luulempa et ei ollu viimeinen motti mikä hajoaa tänä talvena.

• täysin sökö
        pakkanen panee kirjoitti:

tarkastaa öljymäärä.
        Luulempa et ei ollu viimeinen motti mikä hajoaa tänä talvena.

kuulemma, uusi vaihtokone jostain kolariautosta olisi ollut edullisin ratkaisu, mutta kun ei niistäkään tiedä etukäteen, vaihtokin maksaisi hunajaa. Öljyt tulleet pihalle, siksi kuulemma joku rauta on tullut kurkkimaan ulos. Myin hinausfirmalle joka harjoittaa autopurkaamotoimintaa, siihen loppui minun ajot sillä autolla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      89
      3288
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      62
      3047
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      433
      2530
    4. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      80
      2323
    5. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      80
      2313
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      96
      2056
    7. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      36
      1923
    8. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1656
    9. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      20
      1653
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      31
      1499
    Aihe