Murkkujen kanssa matkalle?

Satunnaiset matkaaja

Onko suosituksia, minne kannattaisi lähteä 14- ja 17-vuotiaiden (tyttö ja poika) murkkujen kanssa matkalle vaikkapa kesäloman aluksi? Hiihtolomaviikolle tuskin on enää paikkoja ja koululaisten lomaviikkojen aikaan matkat ovat kalliita. Mieluiten joku edullinen rantalomakohde. Onko Turkin Alanya hyvä kohde?

4

326

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Turkki on hyvä

Suosittelen Turkkia ja All inclusivea eli täyshoitoa. Esim. Kemerin pikkukaupungissa on Deturilla sellaisia matkoja. Kemer on rauhallinen, pieni, on rantaa, on pikkukylää, on manikyyriä, pedikyyriä. Hienoimmissa hotelleissa on pelejä... Tosi turvallista liikkua vaikka haluaisivat itsekseenkin siellä kulkea (no, ehkei sentään 14-vuotias tyttö). Tulee halvaksi, kun ruoat saa hotellilta ja jos on kasvava lapsi, niin saa syödä kyllikseen ja juoda cokista niin paljon kuin jaksaa. :)

• Satunnaiset matkaaja

Täytynee tutustua kohteeseen. Kiitos! :)

• kerta riitti
        Satunnaiset matkaaja kirjoitti:

Täytynee tutustua kohteeseen. Kiitos! :)

Ihan kaamee paikka (siis alanya), mutta sehän on vaan oma mielipiteeni. Kyllä meillä ainakin ton ikäiset kaipasivat muutakin kuin ilmaista kokista. Toisaalta jos lapset haluavat vain makoilla niin silloinhan se on ok. Turkkilaiset miehet saattaa olla tosi rasittavia tuon ikäiselle tytölle. No halpaahan siellä on. Vaikea antaa suosituksia, vaikka olenkin paljon reissannut lasten kanssa, kun ei tiedä mitä haette. Pidä palaveri lasten kanssa ja suunnitelkaa yhdessä. Osaavathan he itsekin etsiä vaihtoehtoja netistä. Itse olemme menossa Maltalle kesäkuun alussa. Uusi tuttavuus, mutta hyvältä vaikuttaa ainakin teoriassa. Alanyasta vielä, katso tv:stä matkaoppaat ohjelma.

• ....
        kerta riitti kirjoitti:

Ihan kaamee paikka (siis alanya), mutta sehän on vaan oma mielipiteeni. Kyllä meillä ainakin ton ikäiset kaipasivat muutakin kuin ilmaista kokista. Toisaalta jos lapset haluavat vain makoilla niin silloinhan se on ok. Turkkilaiset miehet saattaa olla tosi rasittavia tuon ikäiselle tytölle. No halpaahan siellä on. Vaikea antaa suosituksia, vaikka olenkin paljon reissannut lasten kanssa, kun ei tiedä mitä haette. Pidä palaveri lasten kanssa ja suunnitelkaa yhdessä. Osaavathan he itsekin etsiä vaihtoehtoja netistä. Itse olemme menossa Maltalle kesäkuun alussa. Uusi tuttavuus, mutta hyvältä vaikuttaa ainakin teoriassa. Alanyasta vielä, katso tv:stä matkaoppaat ohjelma.

Ollaan oltu Sidessäkin, on ihan eri mesta kuin Alanya. Valittiin hotelli, jossa oli iso lämmitetty uima-allas ja kaikenlaista harrastetoimintaa pitkin päivää: jalkapalloa, tikanheittoa, tennistä ja pingistä, bocciaa, vesijumppaa (no lapset ei kyllä siitä innostuneet, sama juttu aerobicin, step-jumpan ja jumpan suhteen), jousiammuntaa, vesipalloa, jne. Enimmän ajan kyllä sukeltelivat ja uivat altaalla sekä meressä. Hotellin viihdytysporukka piti porukasta huolta, haki melkein altaasta asti bocciaa pelaamaan.
        Lapset nauttivat uusien samanikäisten tuttavuuksien seurasta, ja ovat senkin jälkeen mesettäneet.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1254
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1108
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      824
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      820
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      760
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      695
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      672
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60