Ikänaissarjaan 35v jo mahtuva liisa a. pesi kansallisen tason naishiihtäjät keuruulla. Suomen maajoukkuehiihtäjä naisten ja kansallisen ryhmän välissä karmea aukko, riitta-liisa hiihteli puolillavaloilla 1,5 min eron. ei löydy tästä sakista tulevia olympia- tai mm-mitalisteja, katseet kohdistettava n18 tai n20 sarjaan.
Toisaalta on se niinkin, jotta jos huippuihin satsataan hiihtoliiton varat, leirityksiä 50-60 vrk paras mahdollinen huoltoryhmä valmenajat lääkärit ,hierojat, niin ei pidä ihmetellätulosluettoloa.
Anttila paremminkin suunnistaja ja hiihtosuunnistaja
liisa anttila hiihti hopealle!
2
200
Vastaukset
mihin ne katseet kohdistaa, sinne ne on hävinneet kaikki "huiput", viimeistään kun ovat siirtyneet aikuisten sarjaan. Ja onko se mikään ihme että maajoukkueen ja kansallisen tason hiihtäjien välillä on niin iso ero? Ne maajoukkuehiihtäjät on ammattilaisia, muut joutuu käymään töissä tai koulussa ja harjoittelemaan sen ehdoilla. Ei mullekaan kukaan maksa palkkaa että pystysin ympäri vuoden harjoittelemaan täyspäiväsesti ja sen takia kaikki lähteekin syksyllä luisumaan päin persettä loistavasti menneen kesän jälkeen.
- nii....i
tulossa,voittivat MM kultaa kahdessa sarjassa,eli tulossa on jatkoa....................
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1003447
- 623127
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342624- 802413
- 842386
- 962086
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402066Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221690- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil411647