naisen pyllyä, komennan nurkkaan seisomaan pylly punaisena,katselen ja lopuksi panen takaa se helpottaa!
nautin kun piiskaan
9
1927
Vastaukset
- hoikka mies
Minä nauttisin kun nainen ISO/LIHAVA piiskaisi minua erittäin kovaa,haluaisin todellisen sadistisen lihavan ämmän luokse säännöllisesti hakattavaksi.
- HannaMaarit-bi
Täss ois elämäs tilaisuus. Lihavuutta löytyy ja taatusti olen sadistinen, mieli ihan kiero.
Naiminen sopii jälkeenpäin sekä miesten että naisten kanssa.
Mulla oma kämppä joten paikka löytyy.
nautitaanks yhessä? - hoikka mies
HannaMaarit-bi kirjoitti:
Täss ois elämäs tilaisuus. Lihavuutta löytyy ja taatusti olen sadistinen, mieli ihan kiero.
nautitaanks yhessä?Moi , HannaMaarit ! vastaile iskuri.net , siellä minulla ilmoitus , hakusana masokistimies,wc,ota yhteyttä jos haluat päästä toteuttamaan itseäasi , myös muut ISOT sadistinaiset voivat ottaa yhteyttä.
nautitaanks yhessä?Kokeile kanssani-tumma,treenattu Hesasta.
Laita viesti nimimerkilleni jos se ei ole vain pilaa:)- hoikka mies
nautitaanks yhessä?Olen hoikka alistuva maso- mies Hki ja mietin mistä löytäisin oikeasti tällaisen lihavan sadistinaisen jonka luona saisin kunnolla?siis totaalista koulutusta ilman rajoja/armoa!Minulla on ilmoitus iskuri,net jossa etsin.
- Raippa-Raija
Kuulkaas masoheput!
Olen joskus miettinyt tilannetta johon joutuisi jos noita fantasioita ryhtyisi todella toteuttamaan!
Vapaus riistettynä useaksi tunniksi, ehkä pitemmäksikin ajaksi.
Toistuvasti pakotettuna kurituksen kohteena nöyryyttäviin sessioihin.
Oma tahto ja vaikutusmahdollisuudet täysin riistettyinä.
Saattaisi hohto hävitä?!
Oman ukkoni kanssa tekisi mieli joskus mennä nykyistä pitemmälle mutta palkään sillä pilaavani jotain nykyolotilasta.
Mutta hyvä että on fantasioita. Missä lienevät tnautinnollisen toteutuksen rajat? - hoikka mies
Raippa-Raija kirjoitti:
Kuulkaas masoheput!
Olen joskus miettinyt tilannetta johon joutuisi jos noita fantasioita ryhtyisi todella toteuttamaan!
Saattaisi hohto hävitä?!
Oman ukkoni kanssa tekisi mieli joskus mennä nykyistä pitemmälle mutta palkään sillä pilaavani jotain nykyolotilasta.
Mutta hyvä että on fantasioita. Missä lienevät tnautinnollisen toteutuksen rajat?Sehän siinä kiihottaa kun joutuisi totaalisesti alistetuksi , avuttomana ottaisi vastaan mitä tulisi , muutaman tunnin ison sadistinaisen kanssa tai vielä parempi kaksi lihavaa sadistinaista , kyllä kelpaisi minulle.Voi kun pääsisin päivähoitoon kahden lihavan sadistisen naisen luokse.
- hoikka mies
hoikka mies kirjoitti:
Sehän siinä kiihottaa kun joutuisi totaalisesti alistetuksi , avuttomana ottaisi vastaan mitä tulisi , muutaman tunnin ison sadistinaisen kanssa tai vielä parempi kaksi lihavaa sadistinaista , kyllä kelpaisi minulle.Voi kun pääsisin päivähoitoon kahden lihavan sadistisen naisen luokse.
Mistä löytäisin lihavan sadistisen naisen tai naisparin,olen hoikka mies 09a ja ilmoitukseni on iskuri.net mutta kun ei löydy oikeasti sadistisia isoja naisia jotka antavat kunnolla,etsin siis tosi sadistista joka kouluttaa ilman armoa,ilman rajoja.Mistä löytyy tällainen ?
Raippa-Raija kirjoitti:
Kuulkaas masoheput!
Saattaisi hohto hävitä?!
Mutta hyvä että on fantasioita. Missä lienevät tnautinnollisen toteutuksen rajat?Mulle ei ihan masojutut mene mutta vanhanajan kurinpalautus tekis säännöllisesti terää
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577310Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393577Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3651937Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1641805- 861449
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841391- 911290
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631247- 811154