Euroopan Yhteisöjen Tuomioistuin teki tänään päätöksen C-118/08 missä todetaan, että kansallisen lain mukaan määritetty takautuvuus maksupalautuksessa ei ole pätevä, mikäli sillä rikotaan EU-oikeutta.
Kyseinen päätös koski Espanjan alv-palautuksia, mutta käytännössä tarkoittaa sitä että koskee myös Suomea.
ELV palautukset ennen vuotta 2006!!!
5
520
Vastaukset
- sakke.kl
säännöt,kuin kansalaisia eli yritäppä alkaa velkoa joltain saatavia jotka yli 3 vuotta vanhempia:=)En saa edes ulosottoon niitä sillä laskun eräpäivästä on 3 vuotta aikaa saattaa velkaasia vireille ei sen jälkeen eneään.Koskee siis samat vanhentumis määräykset verottajaa.Espanjassa eri vanhenemisajat eli ei koske suomea.:=)Vai miksi luulette jotta 2009 asetettin tuo takautuvan raja 2006:n eli 3 vuotta taaksepäin.
- wieme
Suomen heikki on koko ajan sanonut että ei koske meitä eikä meidän tullia, eli kusettanut koko ajan. Mutta nyt EU-isoveli sanookin että soo-soo ja maksa vaan heikki kiltisti karkkivelkas.
- Voihan v
Sauli Niinistön mukaan tämä ei koske Suomea. Heikki Kuitusen mukaan tämä ei koske Suomea. Matti Vanhasen mukaan tämä ei koske Suomea. Eduskunnan mukaan tämä ei koske Suomea.
Vain Euroopan Yhteisöjen Tuomioistuin on puolellasi rikollisia vastaan. Muista tämä, jos kuulet jonkun haukkuvan Euroopan Unionia. Hän on itse rikollinen ja rikollisten hyysääjä.Elvit ennen 2006 voi tulla takaisin, kun KHO hakee ennakkopäätöstä Euroopasta:
http://www.yle.fi/uutiset/kotimaa/2010/02/tuontiautoista_ehka_uusi_miljoonalasku_valtiolle_1411568.html
ks. myös Tuularin netti
- Kuit-unen
Rosvotut rahat palautetaan, se on päivän selvää. Suomalaisen virkamiehen tuntien, seuraava vääntö tulee koroista. Tuskin maksavat sovinnolla 9 prosenttia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565690Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o222487Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2711849- 1141727
- 941556
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271518Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa381336Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121311Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391291Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3481277