eli mulla on H&M:sta ostettu 100% puuvillaa oleva paita, sellainen vaalea denim-sininen, eli saman väriset kuin normaalit vaaleat farkut. olen ajatellut värjätä sen tekstiiliväreillä tummemmaksi, onnistuuko se jos on 100% puuvillaa? nyt TÄRKEIN kysymys, eli jos värjään sen paidan värillä, miten siihen saa sellaiset normaalit kulutukset? ei sellasia valkosia kuten fiorella-farkuissa.. osaatteko neuvoa? kiitos todella todella paljon jos vastaatte!!!
kangasvärit
väriä1234
1
301
Vastaukset
- Kankaanvärjäilijä
Puuvillan värjääminen onnistuu mainiosti, ja jälkikin on varmasti hyvää, kun ompelulangat ovat samaa väriä, vaikkakin eri sävyä.
Onko siinä paidassa jo nyt kulutukset? Värjätessä nimittäin kulutukset jäävät automaattisesti vähän haaleammiksi, joten saattaisit saada haluamasi lopputuloksen pelkällä värjäämisellä. Voit kyllä kulutella paitaasi vaikka hienola hiekkapaperillakin, jos on tarpeen.
Jos värjäät, muista pestä paita kunnolla ensin, vaikka se olisi uusikin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 951996
- 571929
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351