Hei!
Tiedättekö hyviä kultaseppiä Tampereelta ja millaisen teetitte sekä mitä maksoi. Olemme siis kihlasormuksen teettämistä harkitsemassa. Säästössä on tällähetkellä vasta 250e.
Kiitos asiallisista vastauksista :)
Kultaseppiä Tampereella
3
850
Vastaukset
- Lady_*
Moikka.
Teetimme viime keväänä Tampereella kihlat ja silloin tuli "vähän" katseltua ja kyseltyä aiheesta :).
Seuraavaksi olis vuorossa vihki!
Kävimme muistaakseni ainakin näissä paikoissa : Aurifaber, Tampereen jalokivipaja ja AuAu Design. Näissä paikoissa oli ainakin seppä paikalla! Oli kyllä muitakin paikkoja, missä ei sitten käyty.
Me teetimme keltakulta&valkokultasormuksen, johon pintaan kaiverrettiin käsin meidän kirjaimet. Sisäpuolelle tuli sitten päivämäärät. Hinnoissa oli aika paljon eroja,kun kyseltiin eli kannattaa vähän kierrellä! - miumäy
Itse vein Kulta Ropoon, siellä oli ainakin tosi hyvä asiakaspalvelu ja omani oli perintösormus johon upotetaan kaksi timanttia ja se liitetään kihlasormukseen ja toki vielä kaikki kiillotukset ja kaiverukset mukaan niin hinta-arvio oli enitään 200e... tulosta tässä odotellessa ja toivon mukaan tulee hyvä... Eli neuvoisin käymään läpi pienempiä yksittäisiä liikkeitä, googlettamalla löytyy kun etsii kultasepät tampere ja kannattaa kierrellä ja käydä kysymässä hinta-arvioita, eikä tyytyä ensimmäiseen...:)
- nuoripari,
Kannattaa ottaa yhteyttä
http://www.woimakulta.fi/tuotteet/sormukset.php
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1971545Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231288- 521052
- 72975
- 58883
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52883- 105865
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 42834
- 82820