Onko totta...

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

...että eronnut nelikymppinen nainen ei kelpaa kenellekkään vaikka olisi ihan oikeasti kaunis ja fiksu????
Kysyn siksi, kun lukee näitä juttuja niin tulee sellainen olo kuin 40 naiset olisivat pahinta mitä kohdalle voi sattua.

41

874

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mieskommentti

Kovin vähän minullekaan on käyttöä yli nelikymppiselle naiselle kun en ole omaishoitajaa etsimässä (tämä oli siis karkeaa pilaa naisten argumenteista miksi ei saisi etsiä nuorempaa).

Yli nelikymppisenä lienee viisainta olla yksin ellei tule vastaan joku 10-20 vuotta nuorempi nainen.

• on tässä

nykyisen parisuhde/seksi-markkinoiden oloissa sellaista kun yhtääältä ihan virallisestikkin ajetaan tätä nussimakulttuuria ikäänkuin se tuosta vaan toimisi kaikenikäisille yhtä lailla.
        Se ei jumalauta toimi, ja ongelmia taatusti sen kanssa on, ja tulee olemaan aina vaan enemmän mitä pidemmälle se on koko kansaan sisään ajettu.
        Mies kun ajattelee itselleen naista(ainakin näitä nussimahommia ajatellen) niin se on ideaalina sellainen joku alta 25v (monet miehet ovat jopa näitä pedofiileja, joka sekin paljon tästä asiasta omalta osaltaan kertoo). Kompromisseja ollaan tietnkin valmiita tästä ideaalista tekemään, mutta jos ei naisessa enää mitään jäljellä ole hänen nuoruuden viehätyksestään niin ei tällainen nainen ketään miestä oikeasti naisena kiinnosta(ei pysty ihastumaan alkuunkaaan niin kuin naiseen ihastutaan) . Tämä sama kuva naisesta on miehillä, niin nuorilla kuin vanhoilla, jossain syvällä mielessä eikä mies sitä pysty muuttamaan vaikka kuinka siihen tietoisesti pyrkisikin(ja harva mies kait sellaiseen edes pyrkii).
        Suurin osa miehistä taitaa vielä olla sellaisia jotka haluavat nussia niin montaa naista ja niin paljon kuin vaan ikinä pystyvät. Tähän tilanteeseen sitten kun nämä parisuhde/seksi-jutut vapautetaan kaikista rajoittavista säännöistä ja estoista(ja vielä paljon naisia saava ja nussiva mies nostetaan kulttuurissa arvostetuimmaksi miestyypiksi) seuraa tästä jumalaton ylikysyntä nuorista parhaassa paritteluiässään olevista naisista. Kun näitä naisia kuitenkin on vähän niin miehet sitten kompromissina kelpuuttavat kumppaneikseen näitä 'paremmin säilyneitä' naisia aina tuonne johonkin 40 vuotiaiksi asti.

Tästä tilanteesta kertoo omalta osaltaan sekin kun meillä on nuoria miehiä joilla on paljon vähemmän parisuhde/seksi- kokemuksia eri naisten kansasa kuin mitä vastavsti heidän ikäisillään nuorilla naisilla on vastaavia kokemuksia eri miesten kanssa. Tästä seuraa mm. sellainen juttu että nämä paljon parisuhde/seksi- kokeneet naisemme alkavat halveksia näitä paljon vähemmän kokeneita miehiä jotka helposti siinä sitten syrjäytyvät kokonaankin näiltä parisuhde/seksi- markkinoilta, eikä heistä ole sitten enää näiden 40 naisten(jotka eivät n.s. panomiehille enää kelpaa) nusssimistarpeiden tyydyttäjiksikään, sikäli kun heistä nyt joku sellaiseen hommaan jostain syystä muutoin lähtisi. Todellisuudessa lie tämä vielä niin että he eivät pääsääntöisesti halua senkään vertaa tällaiaiseen hommaan enää lähteä mitä jotkut vanhemmat näistä n.s. panomiehistä jotka eivät nuorempia naisia nussittavakseen enää saa.

• mies olen

Mutta monelle ei. Riippuu aika paljon siitä, mitä naisella on tarjota. Kauneus auttaa panosuhteeseen pääsemisessä, fiksuus myös ystävyyssuhteeseen pääsemisessä. Haluaako "omistaa" nelikymppisen naisen ja millä tavoin, riippuu aika lailla naisen seksuaalihistoriasta: jos hän on ollut kevytmielinen, häntä kohdellaan kevytmielisesti; jos hän aina ollut suhte(i)ssa "kunnolliseen perheenisämateriaaliin", häntä kohdellaan tämän mukaisesti; jne.

• mankeli tonkeli

Tämän palstan miehet ovat karikatyyri neittdeittailun miehistä.
      Niiltä nyt viimeksi kannattaa kysellä mitään.

• ¤¤//¤¤

"...että eronnut nelikymppinen nainen ei kelpaa kenellekkään vaikka olisi ihan oikeasti kaunis ja fiksu????"
        Vastaan että kelpaisit ainakin minulle. Kauniskaan ei tarvitse olla, en rakastu siihen mitä näen, vaan siihen mitä kuulen.

Voisin puolestani kysyä, että onko totta että lapseton, lyhyt, nelikymppinen mies ei kelpaa kenellekkään, vaikka olisi fiksu ja muutenkin asiallinen?

• mankeli tonkeli
        ¤¤//¤¤ kirjoitti:

"...että eronnut nelikymppinen nainen ei kelpaa kenellekkään vaikka olisi ihan oikeasti kaunis ja fiksu????"
        Vastaan että kelpaisit ainakin minulle. Kauniskaan ei tarvitse olla, en rakastu siihen mitä näen, vaan siihen mitä kuulen.

Voisin puolestani kysyä, että onko totta että lapseton, lyhyt, nelikymppinen mies ei kelpaa kenellekkään, vaikka olisi fiksu ja muutenkin asiallinen?

Vastasitko minulle vai aloittajalle? No vastaan nyt kuitenkin.=>

=> Ei ole totta. Yleensä jokainen kelpaa jollekin. Jos tunne ei ole molemminpuolinen,
        tulee ongelmia.
        Kaikki sinua pidemmät naiset eivät ehkä näe sinua mahdollisena kumppanina, mutta
        Suomessa on aika paljon myös lyhyitä naisia. Ja kaikille miehen pituus ei ole vaatimus.

• Kiitos siitä

Pahinta mitä kohdalle voi sattua on 40 mies täällä suomi24:ssa... mutta siis vain täällä. Muualla on onneksi 40 miehiä, joilla on vielä käytöstavat hallussa.

• mieskommentti

Kukaan ei tätä ole vielä minulle onnistunut selittämään.

Nainen alkaa olla kiinnostava joskus 18-19 vuoden iässä. Loppuu olemasta kiinnostava noin 35, viimeistään 40 vuoden iässä. Melko pieni osa naisen elämästä.

Miksi ihmeessä meidän miesten pitäisi alkaa suhteeseen mummoutuvien naisten kanssa nelikymppisinä jos ne parhaat 20 vuotta nainen jo vietti muualla? Suhde voi kestää vielä 40vuotta. Parikymppisenä monikin olisi toki kelvannut, kehno tuuri jos joutuvat uutta etsimään tuossa iässä.

• naiskommentti
        mieskommentti kirjoitti:

Nainen alkaa olla kiinnostava joskus 18-19 vuoden iässä. Loppuu olemasta kiinnostava noin 35, viimeistään 40 vuoden iässä. Melko pieni osa naisen elämästä.

Miksi ihmeessä meidän miesten pitäisi alkaa suhteeseen mummoutuvien naisten kanssa nelikymppisinä jos ne parhaat 20 vuotta nainen jo vietti muualla? Suhde voi kestää vielä 40vuotta. Parikymppisenä monikin olisi toki kelvannut, kehno tuuri jos joutuvat uutta etsimään tuossa iässä.

Hei haloo, et ole tainnut katsoa nykyajan 40 vuotiaita naisia....ovat kyllä kaukana mummoista. Varmasti on niitäkin jotka eivät pidä huolta itsestään, mutta ei aina tarvitse yleistää. On teissä miehissäkin eroja, toiset pitävät huolta itsestään, toiset keskittyvät vain keskikehon rakentamiseen.
        Totta on, että nelikymppinen nainen ei näytä 20 vuotiaalta, mutta ei todella 40 vuotias mieskään näytä.

• mankeli tonkeli
        mieskommentti kirjoitti:

Ei tietenkään tarvitse.
        Kaikista miehistä ei ole parisuhteeseen. Saati vanhenemaan naisen kanssa
        yhdessä tai kiinnostumaan tästä ihmisenä.
        Joidenkin on parempi suosiolla pysyä Suolen palstoilla itkemässä kovaa kohtaloaan.

Valitettavasti kukaan ei vieläkään ole sinusta kiinnostunut, joten
        suosittelen hankkimaan pumpattavan barbaran.

• mies olen
        mankeli tonkeli kirjoitti:

Ei tietenkään tarvitse.
        Kaikista miehistä ei ole parisuhteeseen. Saati vanhenemaan naisen kanssa
        yhdessä tai kiinnostumaan tästä ihmisenä.
        Joidenkin on parempi suosiolla pysyä Suolen palstoilla itkemässä kovaa kohtaloaan.

Valitettavasti kukaan ei vieläkään ole sinusta kiinnostunut, joten
        suosittelen hankkimaan pumpattavan barbaran.

asiallisesti argumentoimaan? Onhan nelikymppisen naisen on selitettävä "hyväksyttävästi", miksi ja miten käytti etsikkoaikansa, siis ne edelliset parikymmentä edellistä vuottaan. Tästähän pitäisi keskustella.

• mankeli tonkeli
        mies olen kirjoitti:

asiallisesti argumentoimaan? Onhan nelikymppisen naisen on selitettävä "hyväksyttävästi", miksi ja miten käytti etsikkoaikansa, siis ne edelliset parikymmentä edellistä vuottaan. Tästähän pitäisi keskustella.

Niin että vaihdat kiiruumman kaupalla aihetta.

Nelikymppisen naisen ei tarvitse selitellä etsikkoaikaansa sen paremmin
        kuin miestenkään. Tai itse en ainakaan hyväksy moista epätasa-arvoa.

Tyydy kohtaloosi ja hanki barbara. Ja sinullahan on rahaa, joten
        kohta markkinoilla on seksirobottejakin, niillä luultavasti on
        tunnettu historia takanaan.
        Hauskoja ostoshetkiä!

• syrjäyttämään naisen

Hauskoja ostoshetkiä!

"Tyydy kohtaloosi ja hanki barbara. Ja sinullahan on rahaa, joten
        Hauskoja ostoshetkiä! "

Joo nämä seksirobotit on jo ihan toisen luokan juttu kuin mitä jotkut perinteiset barbarat. Jostain luin että niiden käyttäytymiselle voi valita jo usemman tyyppisen luonteenkin. Periaatteessahan tällaista robottia voidaan kehittää ihan mielin määrin ja se kyllä tulee vielä syrjäyttämään monen paremmankin näköisen bimbon.

• mankeli tonkeli
        syrjäyttämään naisen kirjoitti:

"Tyydy kohtaloosi ja hanki barbara. Ja sinullahan on rahaa, joten
        Hauskoja ostoshetkiä! "

Joo nämä seksirobotit on jo ihan toisen luokan juttu kuin mitä jotkut perinteiset barbarat. Jostain luin että niiden käyttäytymiselle voi valita jo usemman tyyppisen luonteenkin. Periaatteessahan tällaista robottia voidaan kehittää ihan mielin määrin ja se kyllä tulee vielä syrjäyttämään monen paremmankin näköisen bimbon.

Puhumattakaan tulevista miespuolisista roboteista :D
        Tulevat taatusti syrjäyttämään monta tolloa miestä.

... sitten liikutaankin osittain jo Asimovin luomassa tulevaisuudessa.

• mies olen

Hauskoja ostoshetkiä!

on hyvä keskustella. Ja vaikka naisia ja miehiä ei seksuaaliasioissa yleensä pidä tasapäistää, niin tässä asiassa kyllä nelikymppisten miestenkin, jotka epäilevät kelpaamistaan, soisin kertovan etsikkoajastaan; mutta nythän keskustelu koskee naista.

Kun raikas maitokannu nostetaan janoisten pöytään, niin miksi maitokannu ihmettelee kahden viikon kuluttua, edelleen pöydässä seisoen, miksi jäljellä oleva kolmasosa ei enää maistu kenellekään.

• Yhden miehen nainen
        mies olen kirjoitti:

on hyvä keskustella. Ja vaikka naisia ja miehiä ei seksuaaliasioissa yleensä pidä tasapäistää, niin tässä asiassa kyllä nelikymppisten miestenkin, jotka epäilevät kelpaamistaan, soisin kertovan etsikkoajastaan; mutta nythän keskustelu koskee naista.

Kun raikas maitokannu nostetaan janoisten pöytään, niin miksi maitokannu ihmettelee kahden viikon kuluttua, edelleen pöydässä seisoen, miksi jäljellä oleva kolmasosa ei enää maistu kenellekään.

Uteliaisuuttani kysyn, että miten naisen olisi pitänyt elää etsikkoaikansa hyväksyttävästi?

• mankeli tonkeli
        mies olen kirjoitti:

Kyllä tämä keskustelu koskee ihan yhtä lailla miehiä.

Haluat varmasti selventää tuota vertaustasi?

• mies olen
        Yhden miehen nainen kirjoitti:

Uteliaisuuttani kysyn, että miten naisen olisi pitänyt elää etsikkoaikansa hyväksyttävästi?

Ensinnäkin "hyväksyttävä" selvitys ja elää hyväksyttävästi ovat hieman eri asioita. Toiseksi se riippunee aika lailla miehestä, mikä on "hyväksyttävää" tarkalleen ottaen.

Jos nyt kuitenkin yritän kiteyttää perusperiaatteen. Naisen tulee olla elänyt niin "säästeliäästi", että uudelle miehelle jää paljon annettavaa. Miehen pitää olla naiselle seksuaalisesti kaikkein sopivin, tuntuvin, uusiin ulottuvuuksiin viejä. Jaettu molemminpuolinen intohimo on tärkein liima. (Toveruuteen ja taloudelliseen tehokkuuteen ensisijaisesti pyrkivät parit ovat jotain muuta - niissä osapuolet voisivat olla yhtä hyvin samaa sukupuolta.)

• mies olen

Kyllä tämä keskustelu koskee ihan yhtä lailla miehiä.

Haluat varmasti selventää tuota vertaustasi?

Aloittaja puhuu kyllä ainoastaan naisten kelpaavuudesta.

Haluan selventää vertausta, jos sitä kaipaat. Parempi olisi, jos kertoisit, mitä et siinä ymmärrä. Tuore maitokannu on kaksikymppinen nainen; pari viikkoa on parikymmentä vuotta; miehet juovat silloin, kun janottaa ja kun maito on vielä hyvää.

• 666.666.666
        mies olen kirjoitti:

Ensinnäkin "hyväksyttävä" selvitys ja elää hyväksyttävästi ovat hieman eri asioita. Toiseksi se riippunee aika lailla miehestä, mikä on "hyväksyttävää" tarkalleen ottaen.

Jos nyt kuitenkin yritän kiteyttää perusperiaatteen. Naisen tulee olla elänyt niin "säästeliäästi", että uudelle miehelle jää paljon annettavaa. Miehen pitää olla naiselle seksuaalisesti kaikkein sopivin, tuntuvin, uusiin ulottuvuuksiin viejä. Jaettu molemminpuolinen intohimo on tärkein liima. (Toveruuteen ja taloudelliseen tehokkuuteen ensisijaisesti pyrkivät parit ovat jotain muuta - niissä osapuolet voisivat olla yhtä hyvin samaa sukupuolta.)

No tuon tekstisi jälkeen on päivänselvää miksi etsit seuraa edelleen.
        En toista vastaavaa tolloa ole hetkeen aikaan "tavannut".
        Mikähän mahtaa olla koulutuksesi?

• 666.666.666
        mies olen kirjoitti:

Aloittaja puhuu kyllä ainoastaan naisten kelpaavuudesta.

Haluan selventää vertausta, jos sitä kaipaat. Parempi olisi, jos kertoisit, mitä et siinä ymmärrä. Tuore maitokannu on kaksikymppinen nainen; pari viikkoa on parikymmentä vuotta; miehet juovat silloin, kun janottaa ja kun maito on vielä hyvää.

Oletetavasti olet kirjoittanut muillakin nikeillä tässä aloituksessa,
        ehodotankin että luet tuon kommentin:

http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/8805594/42315957

• mies olen
        666.666.666 kirjoitti:

No tuon tekstisi jälkeen on päivänselvää miksi etsit seuraa edelleen.
        En toista vastaavaa tolloa ole hetkeen aikaan "tavannut".
        Mikähän mahtaa olla koulutuksesi?

Voisitko kerttoa, mihin näkemyksesi perustuu?
        Ei tarvitse perustella, mistä päättelet, että etsin seuraa.
        Jospa arvaisit koulutuksen, kun kerran omasta mielestäsi olet niin hyvä päättelijä ja päivänselvännäkijä; mitä tekemistä koulutuksellani muuten on tämän keskustelun kanssa?

• mies olen
        666.666.666 kirjoitti:

Oletetavasti olet kirjoittanut muillakin nikeillä tässä aloituksessa,
        ehodotankin että luet tuon kommentin:

http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/8805594/42315957

Sähän tapaus olet, heh. Tuo viittaamasi oma teksinkappaleesihan on tuossa yllä vastauksena omaani. Ja ihan samalla nikillä tässä on menty, niin että ainakin tällä kertaa oletuksesi on, uskaltaisinko sanoa, väärä.

• 666.666.666
        mies olen kirjoitti:

Voisitko kerttoa, mihin näkemyksesi perustuu?
        Ei tarvitse perustella, mistä päättelet, että etsin seuraa.
        Jospa arvaisit koulutuksen, kun kerran omasta mielestäsi olet niin hyvä päättelijä ja päivänselvännäkijä; mitä tekemistä koulutuksellani muuten on tämän keskustelun kanssa?

En pysty, olen sanaton. Pahoitteluni.
        (Luulin näet että kaltaisia muumioita ei enää ole.)

Ystävällisesti

666.666.666

• 666.666.666
        mies olen kirjoitti:

Sähän tapaus olet, heh. Tuo viittaamasi oma teksinkappaleesihan on tuossa yllä vastauksena omaani. Ja ihan samalla nikillä tässä on menty, niin että ainakin tällä kertaa oletuksesi on, uskaltaisinko sanoa, väärä.

Huppista. Nyt oli mummolla väärät lasit poikittain nenän päällä.
        Täytyy koittaa olla tarkempi jatkossa. (Tuskin se onnistuu, joten
        tahatonta komiikkaakin tulee riittämään)

Ystävällisesti

666.666.666

• On sekin varmaan yhtä totta kuin sekin että 42v. eronnut ja työtön mies ei kelpaa kellekkään. Minäkin olen fiksu ja kiltti mies sekä toiset huomioon ottava. Sen verran täytyy sanoa et en ole edes kovin vaativainen naisen suhteen eli jenkkakahvojakin saa olla sekä rehevyyttä :)

• Male5

Ei ole.
      Muttei kysymys kumminkaan osoita hyvää itseluottamusta.
      Naishanteita voi olla mutta mainitsemasi kauneus on kiinni koko habituksesta.
      Fiksu: Lukenut, ammatti- vai kulttuuri-ihminen; tunneälyä vai sosiaalisuutta ???
      Kun ikä on oppimista, parhaat kumppanit löytyvät jonkin verran yli nelikymppisistä.
      Miehellekin voi olla hankalaa keskustella tai harrastaa paljon nuoremman naisen kanssa.
      Jokaisella oma biologinen kello, johon suhtaudutaan eri tavoin.
      Miten se toimii sinulla?

• !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kysymykseni perustui täysin täällä luettuihin juttuihin ja miesten nettideitti-ilmoituksiin. Ei omakohtaisiin kokemuksiin. Olen kylläkin 40-vuotias vasta eronnut nainen (eronnut omasta tahdosta), mutta en vielä siinä tilanteessa, että etsisin itselleni uutta miestä. Järkytyin vain miten täällä puhutaan naisista, sillä normaali maailmassa ei tällaista ole vastaan tullut.

• -----41v-----
        !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! kirjoitti:

Kysymykseni perustui täysin täällä luettuihin juttuihin ja miesten nettideitti-ilmoituksiin. Ei omakohtaisiin kokemuksiin. Olen kylläkin 40-vuotias vasta eronnut nainen (eronnut omasta tahdosta), mutta en vielä siinä tilanteessa, että etsisin itselleni uutta miestä. Järkytyin vain miten täällä puhutaan naisista, sillä normaali maailmassa ei tällaista ole vastaan tullut.

Nettideitti ja normaali elämä ovatkin ihan eri asioita!
        Hae sinäkin uutta miestä live-elämästä, kun se alkaa olemaan ajankohtaista.
        Ihan vaan ystävällisesti annan neuvon :)

• N38+
        -----41v----- kirjoitti:

Nettideitti ja normaali elämä ovatkin ihan eri asioita!
        Hae sinäkin uutta miestä live-elämästä, kun se alkaa olemaan ajankohtaista.
        Ihan vaan ystävällisesti annan neuvon :)

Mielestäni on aivan yhtälailla epävarmaa ja riskialtista tutustua kehenkään live-elämässä. Aina aloitetaan aivan nollatilanteesta tutustuminen; jätetään kertomatta asioita tahallaan tai tahattomasti. Ärsyttää tämä nettideittailun esittäminen pelkästään ja säännönmukaisesti aina jonakin keskenkasvuisten lekkikenttänä. Itse löysin mieheni netistä ja olemme onnellisia !

Hävetkää tämän viestiketjun runkkarit, ei mitään käytöstapoja - siinähän pillitätte yksiksenne tekin.

• se menee
        N38+ kirjoitti:

Mielestäni on aivan yhtälailla epävarmaa ja riskialtista tutustua kehenkään live-elämässä. Aina aloitetaan aivan nollatilanteesta tutustuminen; jätetään kertomatta asioita tahallaan tai tahattomasti. Ärsyttää tämä nettideittailun esittäminen pelkästään ja säännönmukaisesti aina jonakin keskenkasvuisten lekkikenttänä. Itse löysin mieheni netistä ja olemme onnellisia !

Hävetkää tämän viestiketjun runkkarit, ei mitään käytöstapoja - siinähän pillitätte yksiksenne tekin.

"Hävetkää tämän viestiketjun runkkarit, ei mitään käytöstapoja - siinähän pillitätte yksiksenne tekin. "

Juurikin näitä tämänkaltaisia sanoja ja lauseita päästelevät nämä nykystandardien mukaan fiksut ihmiset.

• mies myös

Miksi eronnut nainen ei kelpaa ? No, esimerkiksi siksi, että nainen on jo kumppaninsa valinnut. Haluan olla naiselle se oikea (aivan kuten minä hänelle), mutta varasijoista en ole kiinnostunut. Mitä luultavammin kolme-/nelikymppisellä eronneella naisella on jo lapsia. Itse olen vielä lapseton. Haluan omia lapsia, mutta uusiosuhteet kierrän kaukaa.

• 7*7

Ja kuinkahan monta kertaa sinä olet jo kumppanisi valinnut?
        Plus ne jutut joita ei lasketa?

• Et silleen
        7*7 kirjoitti:

Ja kuinkahan monta kertaa sinä olet jo kumppanisi valinnut?
        Plus ne jutut joita ei lasketa?

Ensimmäiseen vastaus: en vielä kertaakaan.
        Jälkimmäiseen vastaus: en kertaakaan, kun en harrasta juttuja "joita ei lasketa".
        Vaikea ymmärtää ?

• 7*7
        Et silleen kirjoitti:

Ensimmäiseen vastaus: en vielä kertaakaan.
        Jälkimmäiseen vastaus: en kertaakaan, kun en harrasta juttuja "joita ei lasketa".
        Vaikea ymmärtää ?

Kyllä on vaikea ymmärtää.

Sanot siis että et ole koskaan ollut aviossa, avoliitossa, kihloissa, seurustellut, sinulla
        ei ole lapsia, etkä yleensäkään ole koskaan harrastanut seksiä.

Hallelujah veli. Vaikka lihasi olisi heikko, on henkesi vahva.

• Riippuupi..

..ihan siitä kenelle olet itseäsi tarjoamassa. Näin vajaan nelikymppisen miehen mielestä voisit hyvinkin olla riittävän fiksu ja kaunis nainen ja uskoisin samoin ajattelevan valtaosan 40-50v miehistä, mutta jos näiden palstojen vakiomiehiä (20-30v) etsit, niin heille et välttämättä kelpaa.

• pelin henki

treffikokemuksista tällä palstalla tai netissä ylipäänsä, niin eiköhän nettiin ole päätyneet ne kaikkein vaikeimmat tapaukset, epärealistiset unelmoijat, parisuhdetaidottomat ja epäsosiaaliset.

Puolella profiileista on ilmotuksen numerona numero joka on 4-5 vuotta vanha. Lopuista joilla on uudempi, on varmaan osa, puolet, ellei enemmän, tehneet uuden ilmoituksen ekan ilmoituksen tekemisen jälkeen. Osalla ehkä jo toinen, kolmas tai neljäs ilmoitus.

• Pitkätossu

Pakko todeta, että voisin allekirjoittaa väitteesi.

• Minkä pelin ?

Mikä siinä ilmoituksen numeron seuraamisessa niin viehättää, saatko kiksejä ?

Valitettavasti, turhan moni ei edes lue ilmoitusta loppuun asti, ja jos lukee, ei mieti tai osaa sisäistää lukemaansa. Vaikka ilmoitus olisi vanha, mitä sitten ? Pitäisikö ihmisen valita heti ensimmäinen kumppani ? Entä, jos kohdalle ei ole osunut sellaista, jonka kanssa sen suhteen voisi aloittaa ? Miksi ylipäätänsä oletat, että sen oikean löytäminen olisi netissä yhtään sen helpompaa ? Täällä netissä hakukriteerit ja motiivit ovat ehkäpä vielä pinnallisempia kuin todellisessa elämässä...

• Kyllä, kyllä..

..olet ymmärtänyt pelin hengen. Tähän tämä nettideittailu on mennyt, kun se nyt alkaa kaikkien käytettävissä olla. Joskus muinoin nettiä käyttivät vain ne joilla siihen oli mahdollisuus ja ihan joka duunarilla sitä ei ollut, joten taso oli parempaa. Nyt deittipalstoja pidetään leikkikenttinä ja naureskellaan akkaporukalla viikonloppuisin miesten typerille vastauksille feikki-ilmoituksiin ja ehkä kirjoitellaankin piruuttaan jonkun kiinnostavan miehen kanssa aikansa ja lopetetaan sitten kun ei enää jaksa. Ei täältä kukaan täyspäinen seuraa etsi, pelkkää kaupunkilegendaa, että joku täyspäinen netin kautta puolison löytäisi.

• Liinukka3456

kelpaa! Täytyy vaan odotella kärsivällisesti.

Olen ikäisesi myöskin eronnut (ja lapseton) nainen.

Täällä on joitakin fiksujakin miehiä, mutta heitä on todella vaikea löytää! Minä löysin parikin vihdoin ja viimein, toisesta tuli ystävä ja toisesta rakastettu.

Varo näitä 40 miehiä jotka eivät ole koskaan asuneet edes avoliitossa! Moisiin peräkammaripoikiin en suosittele sekoamaan. Toinen on nää 50 muumiot, jotka todellisuudessa on jo lähemmäs 60v, mutta ovat jotain menetettyä nuoruuttaan hakemassa. Miksi muuten hakevat täältä? Mikseivät katsele lapsiensa kavereista?

Lisäksi täällä on kaikenmaailman sekopäitä ja todella sairaita yksilöitä, joten pidä henkilötietosi salassa niin kauan että saat äijästä jotain selkoa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      49
      6665
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      673
      2876
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1249
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      96
      1238
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1225
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      61
      1123
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1120
    8. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      237
      1100
    9. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      72
      1002
    10. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      238