Lasten kanssa

Tallinnaan!

Kaikki vinkit tervetulleita!
Kesällä ollaan menossa,
ja uimarantaa kaivataan!

9

8357

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mio

Piritassa on pitkä hiekkaranta, muutama kilsa keskustasta, mutta tutkikaapa vettä ennekuin päästätte lapsia, haiskahti ikävästi pari kesää sitten..

• -me

rannalle halua, niin yksi hyvä paikka on Tallinnan
      eläintarha Zoo. Lähellä keskustaa. Toki monet eläimet on siellä vielä liian pienissä häkeissä,
      mutta näyttävät remontoivan sitä koko ajan.
      Meidän lapset tykkäsi kovasti, siellä kun on paljon sellaisia eläimiä mitä korkeasaaressa ei ole mm. jääkarhu, elefantti, krokotiili, simpanssi.

• Missä

Olin jostain lukevinani että siellä olisi joku huvipuisto, onko joku käynyt? Millainen, uskaltaako muksut sinne viedä?

• mari
        Missä kirjoitti:

Olin jostain lukevinani että siellä olisi joku huvipuisto, onko joku käynyt? Millainen, uskaltaako muksut sinne viedä?

Muistelen että pari vuotta sitten oli suljettuna koko kesän, konkurssi tai jotain. Mutta tiedä mitä uusi kesä tuo tullessaan. Mielestäni Tallinna on paremmin aikuisten huvipuisto, ei siellä lapsille helposti löydy tekemistä.

• J_K
        mari kirjoitti:

Muistelen että pari vuotta sitten oli suljettuna koko kesän, konkurssi tai jotain. Mutta tiedä mitä uusi kesä tuo tullessaan. Mielestäni Tallinna on paremmin aikuisten huvipuisto, ei siellä lapsille helposti löydy tekemistä.

Samaa mieltä, lapsille ei Tallinnassa löydy aktiviteettia (aikuisile löytyy), lapsien kanssa kannattaa suunnata muualle Viroon, ei Tallinnaan.

• J_K
        mari kirjoitti:

Oli viime kesän suljettu, no money....

• lasten

Emme ole Tallinnassa aikaa viettäneet lasten kanssa,mutta kierrelleet ympäri Viroa omalla autolla,joka on muuten tosi helppoa kun on päässyt ulos Tallinnan keskustasta ja on kartat matkassa.Viime kesänä olimme ensin Pärnussa johon on noin 120 km tallinnasta,3 yötä.Siellähän on aivan upeat hiekkarannat.Sitten ajoimme pieneen paikkaan nimeltä Kehtna joka on kuin toiselta aika kaudelta.Siellä oli myös uimalampi tai joku sen tapainen jossa ainakin meidän 3 lasta tykkäs pulikoida.Hotelli oli halpa ja kuin suoraan elokuvasta Hohto.Menimme sen takia kyseiseen paikkaan yöksi,koska sieltä oli hyvä matka aamulla jatkaa Vempu Tempu maahan joka on noin 50 km Tallinnasta.Sinne menoa suosittelen,on vähän kuin meidän Puuhamaa.Lapset tykkäs kovasti.Nyt olemme taas kesäkuussa lähdössä Viroon lomailemaan koska meidän perheellä ei ole tosiaan varaa reissata kotimaassa tällä hintatasolla.Suosittelen teille lämpimästi Viron matkailua omalla autolla lasten kanssa.Budjetti pitää taatusti.Muistatte vaan pyytää vakuutusyhtiöltä vihreän kortin ennen lähtöä.

• menossa jos löytyy...

Hei,

olen kovasti yrittänyt etsiä tietoa Vempu Tempu maasta, mutta sitä ei tahdo löytyä. Olemme kesällä menossa Pärnuun ja ajattelimme käydä kyseisessä paikassa MIKÄLI se on jotakuinkin akselilla Tallinna-Pärnu. Osaatko neuvoa missäpäin kyseinen paikka on tai mistä ihmeestä siitä saisi tietoa? Olen kaikesta informaatiosta kiitollinen.

• täälä
        menossa jos löytyy... kirjoitti:

Hei,

olen kovasti yrittänyt etsiä tietoa Vempu Tempu maasta, mutta sitä ei tahdo löytyä. Olemme kesällä menossa Pärnuun ja ajattelimme käydä kyseisessä paikassa MIKÄLI se on jotakuinkin akselilla Tallinna-Pärnu. Osaatko neuvoa missäpäin kyseinen paikka on tai mistä ihmeestä siitä saisi tietoa? Olen kaikesta informaatiosta kiitollinen.

On noin 28 km Raplan tietä mentäessä, Kurtna nimisessä paikassa. Löytyy netistä kun haet Vembu-Tembumaa.ee

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      198
      1552
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      123
      1288
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      52
      1052
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      72
      975
    5. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      58
      883
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      52
      883
    7. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      105
      865
    8. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      850
    9. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      43
      838
    10. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      82