hei
tietääkö kukaan missä voisin kopioida vanhoja VHS-nauhoja DVD:lle? Mitähän hintaluokkaa siirto on per nauha/tunti?
VHS DVDksi
12
609
Vastaukset
- .....
20e/klp
- 5 + 14
Tee itse. Mullakin on videosieppari joka liitetään tietokoneeseen ja sillä saa kaikki talteen. EasyCap on laitteen nimi ja todella helppo käyttää.
- VHSS
ostin jokuviikko sitte laitteen 199,- Hyvin toimii.
- 17 + 11
Easycap maksaa parikymppiä.....hahhahhahhaa
- nimetön.
Osta joku vanha analoginen TV-kortti / USB TV-tikku, jolloin saat kytkettyä VHS-nauhurin tietokoneeseen.
Esim.
http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=47056- äriipurri
kytke vhs dvd laitteeseen dvstä telkkuun ja katso ja polta dvdlle oliko vaikee (tietysti polttava dvd)
äriipurri kirjoitti:
kytke vhs dvd laitteeseen dvstä telkkuun ja katso ja polta dvdlle oliko vaikee (tietysti polttava dvd)
hei
onko jotain liikettä tms. koska mulla on vain 2-3 kasettia jotka haluaisin tallentaa DVD:ksi eikä mulla oo polttavaa dvd:tä enkä tuon määrän vuoksi halua ostaa mitään lisälaitetta. Muistelen että joku jossain ilmoitteli tämmösestä palvelusta- kallekeituri
Lulupulu kirjoitti:
hei
onko jotain liikettä tms. koska mulla on vain 2-3 kasettia jotka haluaisin tallentaa DVD:ksi eikä mulla oo polttavaa dvd:tä enkä tuon määrän vuoksi halua ostaa mitään lisälaitetta. Muistelen että joku jossain ilmoitteli tämmösestä palvelustaKauppojen ilmoitustauluilla on joku joka mainostaa tekevänsä tuota. ainakin vanhassa Timpassa näky olevan (nykysin siwa)
- Mar451
JKopio ainakin tekee, en muista hintoja yms. taitaa olla hinnat netissä.
- Vhs3
Rovaniemen pääkirjastossa ainakin ennen on voinut siirtää VHS:t levylle.
- TäälläAinakin
https://youtu.be/AmD742DvIEY
Tämä taitaa olla suomen edullisin paikka.- uthant
6 vuotta vanha tiedustelu. Eiköhän jo löytänyt?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873247
- 622957
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332480- 802293
- 742199
- 952026
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361813- 121626
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301450