Uusitaampa taas.
Rikosilmoitukseni Köyliön perusturvajohtajaa vastaan
MagnusVonLagerbom Käyttäjän viestit 28.1.2010 12:48 Vastauksia: 0 Lukukertoja: 1TEKSTIKOKO: Viestien esitystapa: Olen tänään tehnyt rikosilmoituksen Köyliön perusturvajohtajaa vastaan rikosnimikkeinä virka-aseman väärinkäyttö sekä virkavelvollisuuden rikkominen. Molemmat rikosnimikkeet / rikosilmoitus koskevat myös sosiaalityöntekijää.
Teon kuvaus:
Virka-aseman väärinkäyttö:
Perusturvajohtaja sekä sosiaalityöntekijä ovat laatineet v.2005 asiakirjan, jossa merkittynä minua koskevaa tietoa, joka on poliisiviranomaisten suorittamassa rikostutkinnassa v.2009 todettu perättömäksi.
Virkavelvollisuuden rikkominen:
Köyliön perusturvajohtaja on kirjeellään 16.11.2009 kieltäytynyt oikaisemasta minua koskevaa perätöntä tietoa sisältävää asiakirjaa vaikka henkilötietolain 29§ hänet siihen velvoittaisi.
Toimitin rikosilmoitukseni liitteineen Köyliön kunnanjohtajan tietoon vaatimuksella että sekä perusturvajohtaja, että myöskin sosiaalityöntekijä ovat pidätettävä virkansa hoitamisesta ja pyysin häntä toimittamaan lähettämäni aineiston myös Köyliön kunnan tarkastusviraston puheenjohtajalle toimenpiteitä varten.
Olen lukuisia kertoja vaatinut tarkastuslautakunnan puheenjohtajalle osoittamissani kanteluissa tarkastamaan sosiaalitoimen viranhaltijoiden toimet ja olen osoittanut asiakirjoin syyllistymisensä virkarikoksiin, mutta mitään ei ole asian hyväksi tehty, enkä ole saanut edes vastausta kyseiseltä tarkastuslautakunnan puheenjohtajalta.
Mikäli asioita ei vieläkään Köyliön kunnan tarkastuslautakunnan / kunnanjohtajan toimesta tutkita, teen myös tarkastuslautakunnan puheenjohtajaa vastaan rikosilmoituksen virkavelvollisuuden rikkomisesta koska velvollisuutensa on alkaa asioita tutkimaan tehdessäni kantelun sosiaalitoimen väärinkäytöksistä.
Rikosilmoitukseni Köyliön perusturvajohtajasta
1
255
Vastaukset
- seurannut
mihin kalikka kalahtaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1113607
- 643232
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342714- 832533
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422154- 972113
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501752Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121716