olen ollut jo 4-5vuotta poissa hokutoryu treeneistä koska aiemmalta paikkakunnaltani Kemissä loppui hokutoryun opettaminen. aikoina jolloin olin mukana toiminnassa niin kävin ahkerasti leireillä ja oranssiin vyöhön asti. Oranssin kokeen jälkeen olo oli tyhjä ja epävarmuus tulevasta koska aiempi seura vaihtoi lajin ekjt:hen joka muutamien kuukausien jälkeen alkoi tuntumaan ettei ole minun lajini, vaan treenaamisen palo oli vielä verissä ja kuten nälkä kasvaa syödessä hyvin menneen oranssin vyön jälkeen oli alunperin tarkoituksena jatkaa treenaamista jopa mustaan saakka. kiinnostus kyl edelleen lajia kohtaan on olemassa mutta ei ollut mitään järkeä jatkaa treenaamista koska 100km lähimpään seuraan jossa olisi päässyt harjoittelemaan. jälkeen päin olen jatkanut treenaamista vapaasti ja harjoitellut potkunyrkkeilijöiden, painijoiden sekä judokoiden kanssa ja punttia tullut tehtyä. mutta erelleen ku olen jo muuttanut seinäjoelle ja kurikassa olisi ollut seura mutta senkin toiminta oli jo loppunut. joten voisiko leireille osallistua koska tällä hetkellä ei ole hokutoryu seuraa vaan joutuu treenailee muiden lajien harrastajien kanssa? Veri vetää edelleen tatamille ja tavoite nyt kevään ja tulevan kesän aikana saada kroppa ja kunto sellaiseen kuntoon että pääsee vaasaan treenaamaan ja aion näyttää entiselle seuralleni että vaikkei hokutoryuta siellä järjestetäkkään niin vihreän otan vaikka mikä olisi. .seuraava leiri mahdollisuus muuten olisi pääsiäisleiri hämeenlinnassa ja hyvä sauma tehdä COME BACK. tosin vie varmaan aikaa että saa kerrattua vanhaa oppia ja on yhtä hyvässä vireessä kuin ennenkin.
leireilyä ja paluu tatamille
1
564
Vastaukset
- sippiliiteri
lajia, helppo ratkaisu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911254Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 48824
- 70820
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53760Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50695- 33672
- 60659
- 52637
- 50625