Olin viikon verran tuossa sairaalassa alavatsa kipujen takia,ensimmäisen yön jälkeen sitten olin laskenut alleni vahingossa niin jouduin loppu ajan käyttämään siellä vaippoja,mutta kun pyysin sitten että olisko mahdollista ottaa ne pois,niin vastaus vaan hoitajilta että ne pidetään koska olin kastellut sangyn.Myös se tuntui hirveän nöyryyttävältä ja inhottavalta kun pyysin että vaippa vaihdettaisi niin vastaus usein että ei niitä jatkuvasti olla vaihtelemassa,vaan vasta sitten ku ne on kunnolla märät.
Miksi näin?
nöyryytetty
2
576
Vastaukset
- Nöyryytetty
up
- alusastiat keksitty
Olisit pyytänyt huoneeseesi astian, jossa käydä tarpeilla, jos et jaksanut/päässyt vessaan asti. Kun itse jouduin kerran sairalaalaan, niin minulle tuotiin sänkyyn pyynnöstä alusastia, kun en voinut liikkua enkä päästä vessaan. En olisi suostunut vaippoihin, mutta en tosin ollut laskenut alleni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 861468
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101370- 741135
- 1101059
- 621027
- 67898
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n251857- 63835
- 31768
- 46696