Katsoin TV stä juuri äsken SAK kiljavan opiston toimia ja nyt esiintyviä oikeudenkäyntiä asia on monitahoinen jopa miljoonan euron juttu.Oikeudenkäyntiin on varattu aikaa huomattava määrä,
Ministeriössä asiaa tutkii toimittajan mielestä esteellinen henkilö kok ministerin mielestä ei asiaa on yritetty sovitella koska on haluttu tehdä sopua ettei asia tulisi julkisuuteen jotta sillee MK
SAK Kiljavan asia
4
117
Vastaukset
- pupukello
Hai!
Joskus mie ihmettelen, että mitenkä paljon nää Kepulaiset kepua vetää, kun tuntuu niitä rötöksiä putkahtelevan heidän tekeminään esiin tuon tuostakin.. !
Ei oo seleväpäisten hommoo ei , tuommonen!
TvKuotta,ent iskutyöläisprikaatin kenraali.Mutta missäs sitä on oltu kun ei tiedetä ketä lähellä on Sak opisto ketkä siellä kokouksiaan pitelee ei kyllä kepu.
Mutta olen minäkin siellä ollut työsuojelu ja ergonomia kurssilla ja AY liiton valtuuston kokouksissa, hieman yksinäisenä kuin piru kalajoen markkinoolla, mutten SDP puoluekokouksessa.
Kuinka moni Lieksalainen on siellä opiskellut tai kokoustanut minulla olisi tarinaa aika härskiäkin.
Eli kyse on nyt siitä millaisia rahavaroja on kuljetettu poliisi tutkii ja toisaalta työaikojen noudattamista ja myös opettajien irtisanomisia oikeudenkäynti niistä lähiaikoina. TV lähteen mukaan tänään MK
Taas sitten joku meni ajanvietteen puolelle, joten sanon sinulle tiedän nuo asiat ja asennot ja juuri sängynlaidalla olen saunasta tultua, ja lumessa käytyä joten se on virkistävää ja terveellistä kuin avanto, joten en viitsi kuitenkaan kovin räväyttää sinulle asiaa halk huulen, jotta sillee ole ihmiseksi tulihan tuo aihe lopussa.MK
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih527090Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7103228Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1251455Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831330- 841315
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2231259Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631197- 891190
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321145- 791081