Hei!
Olen muuttamassa poikaystäväni luokse Englantiin. Haemme parhaillaan asuntoa Essexin alueelta. Olísi ihanaa löytää ystäviä Englannista ja puhua välillä suomeakin :D. Olen 26-vuotias nainen. Mulla on kaksi kissaa. Harrastan ....no.... kirjeenvaihtoa ;), shoppailua, lenkkeilyä, sisustaminen on intohimo, siivousta (uusi intohimo...hahah.).... Olen ammatiltani kosmetologi. Tosi vaikee yhtäkkiä kertoa itsestään yhtään mitään hahah...tai sitten se johtuu siitä että kello lähenee puolta yötä. Oon luonteeltani hirmu puhelias ja rakastan koti-iltoja ja leipomista :)
Vastaile vaikka tähän niin vaihdetaan emailosotteita ja tutustutaan :D.
Etsin suomalaisia ystäviä Englannista (ESSEX)
6
513
Vastaukset
- Suomi tyttö in Essex
Heipsis!
Tervetuloa tänne Englantiin! Täällä olisi yksi suomalainen Essexissä, asustelen brittiläisen poikaystäväni kanssa pikkukaupungissa (pikemminkin kyllä kylässä hahah) nimeltä Wickford. Olen ammatiltani mielenterveyshoitaja, ja harrastuksista mainittakoon nyt ainakin lenkkeily ja matkustelu ja eläimet ovat myös lähellä sydäntä :) Olen huomenna lähdössä Thaimaaseen reiluksi kolmeksi viikoksi mutta olisi mukava tutustua paremmin e-mailien avustuksella kun palaan takaisin Englantiin (kun en tiedä pääsenkö koneeseen ja nettiin käsiksi Thaimaassa?) :o)- Englantiin
Hei kiitos ku vastasit :)
Mä oon käynytki Wickfordissa :D
Harmi kunnet maininnut sähköpostiasi olisin kirjotellut pidemmälti mutta kun palaat englantiin takaisin niin laita vaikka tänne sun mailiosoite niin tutustutaan! :) - Suomalainen in Essex
Englantiin kirjoitti:
Hei kiitos ku vastasit :)
Mä oon käynytki Wickfordissa :D
Harmi kunnet maininnut sähköpostiasi olisin kirjotellut pidemmälti mutta kun palaat englantiin takaisin niin laita vaikka tänne sun mailiosoite niin tutustutaan! :)Heipsis taasen,
Thaimaa on nyt taakse jäänyttä elämää ja pääsen taas nettiin :o) Mailiosoite unohtui tosiaan laittaa (sama pää kesät talvet hahah) ja osoite on siis seuraava: janni.nurminen@hotmail.com. Kirjoittele ihmeessä kun kerkeät, olisi mukava tutustua paremmin :o)
- hah hah...
se 'hah hah' -tyyppi tuosta vauvanimiketjusta?
- Englannitar
En taida olla sama henkilö :). Vauvat ei ole tällä hetkellä ihan ajankohtainen aihe.
- ehkä englantiin
Hei,
Minä olen mahdollisesti muuttamassa Englantiin myös, ehkä kesällä. Muuttaisin tosin hieman pohjoisemmas, Birminghamin tienoille. Lontoossa tulisi kuitenkin varmaan käytyä :) Pitkäaikainen poikaystäväni asuu Bhamissa ja pian on päätettävä jatkosta, jääkö tänne ja eroaako vai muuttaako Englantiin... Vaikea päätös! Vaikka en ihan lähelle muuttaisikaan, olisi mukava jutella tuosta ulkomaille lähtemisestä, koska itseä ainakin siinä mietityttää tosi moni asia... Olen 27-v ja terveydenhuoltoalalla.
Kirjoittele, jos kiinnostaa :)
sannakaik@gmail.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 70840
- 48834
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60679
- 52647
- 50645