Hei!
Olen muuttamassa poikaystäväni luokse Englantiin. Haemme parhaillaan asuntoa Essexin alueelta. Olísi ihanaa löytää ystäviä Englannista ja puhua välillä suomeakin :D. Olen 26-vuotias nainen. Mulla on kaksi kissaa. Harrastan ....no.... kirjeenvaihtoa ;), shoppailua, lenkkeilyä, sisustaminen on intohimo, siivousta (uusi intohimo...hahah.).... Olen ammatiltani kosmetologi. Tosi vaikee yhtäkkiä kertoa itsestään yhtään mitään hahah...tai sitten se johtuu siitä että kello lähenee puolta yötä. Oon luonteeltani hirmu puhelias ja rakastan koti-iltoja ja leipomista :)
Vastaile vaikka tähän niin vaihdetaan emailosotteita ja tutustutaan :D.
Etsin suomalaisia ystäviä Englannista (ESSEX)
6
513
Vastaukset
- Suomi tyttö in Essex
Heipsis!
Tervetuloa tänne Englantiin! Täällä olisi yksi suomalainen Essexissä, asustelen brittiläisen poikaystäväni kanssa pikkukaupungissa (pikemminkin kyllä kylässä hahah) nimeltä Wickford. Olen ammatiltani mielenterveyshoitaja, ja harrastuksista mainittakoon nyt ainakin lenkkeily ja matkustelu ja eläimet ovat myös lähellä sydäntä :) Olen huomenna lähdössä Thaimaaseen reiluksi kolmeksi viikoksi mutta olisi mukava tutustua paremmin e-mailien avustuksella kun palaan takaisin Englantiin (kun en tiedä pääsenkö koneeseen ja nettiin käsiksi Thaimaassa?) :o)- Englantiin
Hei kiitos ku vastasit :)
Mä oon käynytki Wickfordissa :D
Harmi kunnet maininnut sähköpostiasi olisin kirjotellut pidemmälti mutta kun palaat englantiin takaisin niin laita vaikka tänne sun mailiosoite niin tutustutaan! :) - Suomalainen in Essex
Englantiin kirjoitti:
Hei kiitos ku vastasit :)
Mä oon käynytki Wickfordissa :D
Harmi kunnet maininnut sähköpostiasi olisin kirjotellut pidemmälti mutta kun palaat englantiin takaisin niin laita vaikka tänne sun mailiosoite niin tutustutaan! :)Heipsis taasen,