Minkäikäistä porukkaa täällä on? minä oon tasan 65 entäs te muut 60 `?
Minkäikästä porukkaa
23
258
Vastaukset
- 1943
on synttärit. Onnea. Oon pari vuotta iäkkäämpi, kohta myös synttärit.
- 17+6
Synnyin syssyllä. Ainainen neitsyt siis. Vielä 62.
- non-rec
Onneksi olkoon! Sen verran minäkin seuraavaksi täytän, jos sinne asti elää annetaan. Eiköhän me suunnilleen kaikki olla tämän palstan ikähaarukassa?
Ja tervetuloa joukkoon, jos olet uusi täällä! - beessi
yksintein sotut näkösälle? Loppuosa voitaneen jättää pois.
Niin, mitä teet tiedolla, eikö 60 anna riittävästi osviittaa? täyttyypi.
ja Onnea jos juuri tänään olet tasan 60ntä. :)- Tase pappa
Kuun puolivälissä 66 vuotta täynnä. Ikää tulee. Kun tulis jostakin vielä järkeäkin.
Olettekos muutoin huomanneet sellaista asiaa,mitä minä ainakin kummmastelen kummastelemisesta päästyänikin.
Nykyisin kokonaiset vuodet kiitävät ohitse niin että ei meinaa ukko perässä pysyä.
Nykyisin tuntuu että vuosi kestää enintäänkin saman ajan,kun muutama kymmenen vuotta sitten kesti kuukausi.Minulla tuli jo alkuviikosta.
Siitä ajan kulumisesta: Sitä kun ollaan sinne kuoppaan kaatumassa, niin mitä enemmän kallellaan ollaan, niin sitä kovempaa mennään.
Näin se on.- suvenkorento*
..vuosi oli todella pitkä aika.
Nyt ei kunnolla ehdi edellinen loppua, kun jo uusi alkaa. Melkoista haipakkaa... :-)
- Jm-50
1950 syntynyt,tasan.
- 1947
62 Muutamia päiviä, 63.
Minäkö täällä olen vanhin -
puoltoista vuotta ja hyppään kahdeksannelle - kymmenennelle!
Ei kyllä naurata! D(- 1943
sentään vähän hymyilyttää. Ei oo varmaa elääkö edes sinne asti.
1943 kirjoitti:
sentään vähän hymyilyttää. Ei oo varmaa elääkö edes sinne asti.
Eihän sitä koskaan tiedä mikä päivä on viimeinen!
- Elämä on kortti.
Tulemme nuorimmiksi joka päivä, sillä nuoruus muistuu ja muistot tulevat paremmiksi, kuin päivän asiat.
- keskonen,
Niin täällä kirjoittelee monikin joka oikeasti kuuluisi ikänsä mukaan 70v palstalle, vaan ei halua tunnustaa ikääsnsä. Sama täälä 60v joukossa, uusi tulokas ja haluaa olla ikäisensä, eikö nämä lähes 70v polje katkeroituneena tulokkaan maan rakoon. Kaikkiin se ei tehoa, et poistukaa te vanhat meidän nuorempien tieltä...onnea uudella palstalla, joka myös näyttää erittäin riitaiselta tosin muista syistä.
- ikäloppuko....
Olen syntynyt vuonna 1951, eli pian täytän 59v. Näin se aika kuluu. Ikähän on vain numeroita, ei välitetä siitä sen enempää.
- kekonen,
ikäloppuko.... kirjoitti:
Olen syntynyt vuonna 1951, eli pian täytän 59v. Näin se aika kuluu. Ikähän on vain numeroita, ei välitetä siitä sen enempää.
Vaan kun se tulee mielipide eroissa vastaan. Onkuin muumioiden kanssa yrittäisi keskustella. Mitään uudistuksia, testejä, hassuttelua...ei..ei mene pois tämä on aikuisten ja sivistyneiden palsta.
Kun joku avaa sivun tekeekö mieli seksiä, vai etkö sitä saa...seurappa vastausten määrää.
Hmm¨...missähän se sivistys luuraa? Jos tuollaiset vetävät kirjoittelijoita?
70v palstalla on huomattavasti iloisempia ihmisiä, kurkkaappa sinne.
Täältä löydät katkeria, jätettyjä , kyvyttömiä ukonrutaleita, et muuta. - kauko.,.,.
40 vuotiaat ovat 80 vuotiaat niin vanhoja ollaan.
- Pekka kav
kekonen, kirjoitti:
Vaan kun se tulee mielipide eroissa vastaan. Onkuin muumioiden kanssa yrittäisi keskustella. Mitään uudistuksia, testejä, hassuttelua...ei..ei mene pois tämä on aikuisten ja sivistyneiden palsta.
Kun joku avaa sivun tekeekö mieli seksiä, vai etkö sitä saa...seurappa vastausten määrää.
Täältä löydät katkeria, jätettyjä , kyvyttömiä ukonrutaleita, et muuta.Ei ihme jos naisia löydään!
- kekonen
Pekka kav kirjoitti:
Ei ihme jos naisia löydään!
Pekka Kyvytön? Pistä tuleen yksikin joka löisi. Lähtisi kuin kuppa Töölöstä .
Vanhat miehet ovat olevinaan niin miestä , hyi helvetti, nuoremmat on poikaa! - Pirre*
En ole huomannut tällä palstalla mitään riitaa, - mielipiteet voivat olla erilaisia ilman riitaakin..josko olet erehtynyt..?
- Pöö'
kekonen, kirjoitti:
Täältä löydät katkeria, jätettyjä , kyvyttömiä ukonrutaleita, et muuta.Seittemänkymppisten palstalla vasta riidellään, vähän täällä olen ollutkin, mutta ei täällä henkilökohtaisuuksiin paljoa mennä.
- huopikkaat
Fyysinen ikä 61 vaikka henkisesti tunnen olevan n. 40 josko sitäkään. On se ihmeellistä, että henkinen vanheneminen ei lainkaan kulje fyysisen rappeutumisen rinnalla samaa tahtia.
Kun oma äitini oli 90:nen, se nauraa hihitteli kuin rippikouluikäinen ja totesi aina, että kumma kun mieli pysyy aina nuorena, vaikka raamit ympäriltä rapistuu. Sama se on mullakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577360Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393634Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3742019Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1651826- 861489
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911300
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631267Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164