Alpo Rusina on näille sivuille eksynyt ? Onko hän ollut WinCapitassa sijoittajana, töissä, vai onko Marcon, Tiinan, tai Hannun veli, sisko, vai miten se menee ?
Mistä tällainen
5
282
Vastaukset
- vesipuhveli
Wincapitalaiset haluavat sekoittaa ja lisätä epäluottamusta poliisiin omissa riveissään. Ja Alpo Rusia ollaan käyttävinään ikään kuin todisteena epäluottamusken oikeutukselle.
On winkkarilaisten onni että se on juuri nyt tullut esiin voimakkaasti mediassa. Voi vielä hetken aikaa yrittäää jatkaa tyhmimpien winkkarilaisten aivopesu-sumutusta.- Mä Tikka
Alpo Rusin joutuneen poliisin väärinkäytösten uhriksi?
Ei winkkarit sen tyhmempiä ole kuin muutkaan! Itse olet harvinaisen päättelykyvytön matemaatikko. - 1+1
Mä Tikka kirjoitti:
Ei winkkarit sen tyhmempiä ole kuin muutkaan! Itse olet harvinaisen päättelykyvytön matemaatikko.Johdat yksityistapauksesta yleistyksen omiin tarpeisiisi.
- pakka sekaisin
Mä Tikka kirjoitti:
Ei winkkarit sen tyhmempiä ole kuin muutkaan! Itse olet harvinaisen päättelykyvytön matemaatikko.vetäkää vielä mukan N.Gustafsson ja Hans Assman, ja onhan niitä...
- vesipuhveli
Mä Tikka kirjoitti:
Ei winkkarit sen tyhmempiä ole kuin muutkaan! Itse olet harvinaisen päättelykyvytön matemaatikko.Mutta Mä Tikka ei taida oikein ymmärtää että Jos Alpo Rusi on ollut suojelupoliisin väärinkäytösten uhri niiin se ei todista winkkareista yhtään mitään. Kun ne on kaksi täysin eri asiaa.
Eikä tässä ole vielä mitenkään otettu edes minkäänlaista kantaa winkkarilaisten tyhmyyteen.
Taitaa Mä Tikalla olla päättelyvääristymiä ja argumentointivirheitä.
Argumentointivirheisiin voi tutustua täällä
http://fi.wikipedia.org/wiki/Argumentointivirhe
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911254Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 48824
- 70820
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53760Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50695- 33672
- 60659
- 52637
- 50625