Tarttisin stiletin, kääntöveitsen tai perhosveitsen. Mistähän semmosia vois ostaa?
Tarttisin stiletin
15
3008
Vastaukset
- ...
Stiletit on luokiteltu vaarallisiksi esineiksi eikä niitä saa ostaa eikä pitää hallussaan ellei ole keräilylupaa.
Kokeile http://www.teraasekeskus.com/mainpage.asp - OrginalCheyenne
Ainakin joitakin vuosia sitten noita perhosveitsiä sai ostaa US-Army Shopista, Salaisesta agentista yms. muista ulkomaisia army-varusteita myyvistä liikkeistä. Tavallisia kääntöveitsiä (huomattavasti parempia laillisiin käyttötarkoituksiin) myy monet urheilu-/ ase-liikkeet...
- Hard Man
Tarttisin ihan itsepuolustustarkoitukseen, eikä viittis enää leipäveitsen kanssa kävellä kadulla. Tosin poliisi takavarikoi sen, että ei viittis uutta hommatakaan.
Stiletti ois paras ja tyylikkäin. Harmi vaan että maksavat ihan pirusti.
Jos jostain löytyis halvalla? - Hard Man
Hard Man kirjoitti:
Tarttisin ihan itsepuolustustarkoitukseen, eikä viittis enää leipäveitsen kanssa kävellä kadulla. Tosin poliisi takavarikoi sen, että ei viittis uutta hommatakaan.
Stiletti ois paras ja tyylikkäin. Harmi vaan että maksavat ihan pirusti.
Jos jostain löytyis halvalla?Eipä mitään, löysinkin jo sopivan perhosveitsen.
Ja en aio siis pistää ketään, vaan ihan vaan varmuuden vuoksi, koska pelkään että mun kimppuun käydään ja se ois lähinnä peloitteena. - XXX-Man
Hard Man kirjoitti:
Eipä mitään, löysinkin jo sopivan perhosveitsen.
Ja en aio siis pistää ketään, vaan ihan vaan varmuuden vuoksi, koska pelkään että mun kimppuun käydään ja se ois lähinnä peloitteena.Arvaappa kumpi lähtee käräjille sinä vai päällekarkaaja? Ja Joutuu maksumieheksi.
(Kannattais varmaan katsoa missä seurassa kulkee.... - XXX-Man
XXX-Man kirjoitti:
Arvaappa kumpi lähtee käräjille sinä vai päällekarkaaja? Ja Joutuu maksumieheksi.
(Kannattais varmaan katsoa missä seurassa kulkee....Vemputan fillarilla yötöihin joka 3viikko, matkaa 8km . Matkalla yötöihin törmää vaikka millaisiin tilanteisiin, paikattavia humalaisia riitää, ja ambulassin olen tilannut paikalle 4 kertaa . Ikuna en ole tarvinnu teräasetta turvakseni.
Matkassa on aina 50cm laastaria, armeijan iso-ea side ja turvavyöleikkuri. (Sillä ratkoo lahkeet ja laastarin) - diehardrebell
XXX-Man kirjoitti:
Vemputan fillarilla yötöihin joka 3viikko, matkaa 8km . Matkalla yötöihin törmää vaikka millaisiin tilanteisiin, paikattavia humalaisia riitää, ja ambulassin olen tilannut paikalle 4 kertaa . Ikuna en ole tarvinnu teräasetta turvakseni.
Matkassa on aina 50cm laastaria, armeijan iso-ea side ja turvavyöleikkuri. (Sillä ratkoo lahkeet ja laastarin)hyvän taittoveitsen, perhosveitsen tai ehkä myös stiletin voi ostaa tera-asekeskus.com
- Baabo123
noita löytyy fincoins nimisestä verkkokaupasta ja vaikka miltä sivuilta. mut tuolta löytyy halvimmat (12e)
- puukkopunkkari
Stiletit on sairaan kauniita:
http://www.customknives.net/net/triton.htm
Ei voi olla ihailematta, oma on tilauksessa. Toivottavasti tulee läpi ongelmitta. - witsimiäs
Tuleeko tullista läpi jos tilaa stiletin ulkomailta?
- jepulis1
juu
- NopeNope123
Myöhässä tulee vastaus, mutta tulliin jää ja luultavasti kuulustelut päälle!
- Herätys_määly
ei mikään posti kahta vuotta tuota väliä kulje.
- juhakin
On ihmeellistä, että joku edes kyselee tällaista. Vastaus kun on selvä. Lue järjestyslaista seuraava kohta ja viisastu:
9 §
Vaaralliset esineet
Nyrkkirautojen, stilettien ja heittotähtien sekä muuksi esineeksi naamioitujen teräaseiden samoin kuin sähkölamauttimien ja -patukoiden, jousipatukoiden sekä tarkkuussinkojen ja -linkojen valmistus, maahantuonti, kauppa sekä hallussapito yleisellä paikalla ja yleisellä paikalla olevassa kulkuneuvossa on kielletty, jollei 2 tai 3 momentissa taikka 12 §:ssä muuta säädetä. - SotkamonSonni
Mulla on taser. Kylä lähtee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465377Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5561947Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771120Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591028- 77973
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59880
- 228834
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50823Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748