Helppo levutus

Levuttaja

Oon miettiny mikä ois helpoin classi levuttaa oisko se paladin vai druid vai joku muu (hunteria ei lasketa)

9

848

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tänään

pla ja druid on hyviä jos vaan osaa pelata muissa sit warlock

• ,,.,.,.

Pala on erittäin nopee ja helppo levuttaa, aika pitkälle homma toimii parin napin painamisella =D ei edes tarvi keskittyä...

• WoW; ittaja
        ,,.,.,. kirjoitti:

Pala on erittäin nopee ja helppo levuttaa, aika pitkälle homma toimii parin napin painamisella =D ei edes tarvi keskittyä...

Jos olet alokas WoWissa niin parhaaksi ensinmäiseksi hahmoksi suosittelen Human Paladinia tai Night Elf Druidia ,Sillä Paladinit ovat helppo hahmoluokka aloittelioille sillä niilä on yksinkertaista pelata,ja kun Human classilla on vielä 10% exp.Ja sillä voi myös olla Melee dps;sänä ja healer;ina.Ja yksi iso plussa on,että paladiinit saavat ratsut melkein ilmaiseksi.Myös druidi on alussa helppo pelattava,ja sillä pystyy olemaan Tank,Healer,Melee dps ja Range dps.Ja myöhemmissä leveleissä druidi pystyy muuttumaan tietyiksi eläimiksi.

• asfadsasdsadasd
        WoW; ittaja kirjoitti:

Jos olet alokas WoWissa niin parhaaksi ensinmäiseksi hahmoksi suosittelen Human Paladinia tai Night Elf Druidia ,Sillä Paladinit ovat helppo hahmoluokka aloittelioille sillä niilä on yksinkertaista pelata,ja kun Human classilla on vielä 10% exp.Ja sillä voi myös olla Melee dps;sänä ja healer;ina.Ja yksi iso plussa on,että paladiinit saavat ratsut melkein ilmaiseksi.Myös druidi on alussa helppo pelattava,ja sillä pystyy olemaan Tank,Healer,Melee dps ja Range dps.Ja myöhemmissä leveleissä druidi pystyy muuttumaan tietyiksi eläimiksi.

Human classilla on vielä 10% exp???
        1. Human ei ole classi se on rotu (Race)
        2. Humaneilla EI TODELLAKAAN ole 10% nopeampi xp.

kyllä naitä vatejakin löytyy.

• j.aa.
        asfadsasdsadasd kirjoitti:

Human classilla on vielä 10% exp???
        1. Human ei ole classi se on rotu (Race)
        2. Humaneilla EI TODELLAKAAN ole 10% nopeampi xp.

kyllä naitä vatejakin löytyy.

kaiken lisäksi alliance suckaa lvl 80 roflmao

• 76767
        j.aa. kirjoitti:

kaiken lisäksi alliance suckaa lvl 80 roflmao

Juu eli suosittelen lämpimästi kahden napin paladinia ;)

• Falader
        76767 kirjoitti:

Juu eli suosittelen lämpimästi kahden napin paladinia ;)

On siis 10% enemmän reputationia, ei expaa ;). Ja btw alkaa vähän pännimään nämä urpot jotka tulevat huutelemaan allut/hordet on perseestä..

• wowittaja

human paladin on hyvä alo! mulla warlock ei ny niin hyvä

• enacra

Arcane mage ^^ hehe

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1274
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1118
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      844
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      840
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      780
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      715
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      682
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60