Anteeksi kapiaiset

Titari

Olin armeijassa titarina joskus sata vuotta sitten. Saimme kaverini kanssa parin viikon komennuksen kertausharjoitusporukan mukaan radisteiksi. Suuntasimme venäläisillä radioautoilla Kokkolaan, josta erinäisten kommellusten myötä reserviläisille pidetyn muutaman päivän kertauskoulutuksen jälkeen jatkoimme leirille Lohtajalle.

Aika tuolla verrattuna normaaliin päivärytmiimme oli todella mukava. Kaupunkivaruskunnassa ei ollut niitä eristyneiden kasarmiolojen tuottamia kusipäisiä sotahulluja tai muuten vaan perushulluja, vaan aivan normaaleja ihmisiä. Tietenkin reserviläiset toivat sen oman perusmeininkinsä mukaan.

Lohtajalla oltuamme viikon verran kesähelteelä oli joka jamppa kuitenkin hikinen ja paskainen, haiseva afgaanisissiin verrattava karvakuontalo. Syyhytti.

Sitten leiriimme saapasteli joku rautakaula ilmoittamaan, että juuri minut on valittu vapaaehtoiseksi. Jotenkin siellä saatiin asia aina kuulostamaan siltä, että tätähän mä olen aina halunnut, joten tietenkin intoa puhkuen suostuin. Saatiinkin sitten kuulla, että kyse on saunan lämmittämisestä. Ilmapiiri olikin varsin myönteinen lähtiessäni, tottahan kaikille nyt sauna maistuisi.

Sauna oli iso ja melkoinen homma pieniä halot ja kantaa vedet. Selvisi siinä aloittaessa, että kapiaisten saunaehtoo se vain on. Lähtivät korkkailemaan ja jättivät minut luottamustehtävääni hoitamaan, jonka tietysti hyvin hoidinkin.

Palatessani omaan osastoon lienee pettymys ollut melkoinen, kun tiedotin, ettei meillä olekaan saunaa tänään. Mutta mutta. Vähäosainen on vähästä tyytyväinen. Kun on pakko.

Että miksikö pyydän anteeksi? No, taisi tulla kusastuksi sinne pataan. Olen ihan v*tun pahoillani:))

0

528

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
        Ikävä
        192
        1331
      2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
        Ikävä
        122
        1148
      3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
        Ikävä
        70
        870
      4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
        Ikävä
        48
        864
      5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
        Ikävä
        53
        790
      6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
        Ikävä
        50
        745
      7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
        Ikävä
        53
        712
      8. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
        Ikävä
        33