Niin, PellePeloton tässä. Kovasti on tuo aika rientänyt, kun enää melkein en tunnu sopivani tälle palstalle. Tosin kovin aktiivinen en ole ollut ennenkään. Lähestyy aika, jolloin on korrektia siirtyä tuonne Ruuneperin ynnä kumppaneiden sivuille. Saa nähdä huolivatko? Muutama kuukausi, niin tulee tuo setitsemänkymmetä ajastaikaa täyteen.
Jos joku 60 -palstalainen sattuu muistamaan, niin kovasti terkkuja ja kiitoksia seurasta!
Hyvät jatkot toivoo: PellePeloton
Voi aika ! Nopiaanpa kulut !
Pelle1Peloton
2
155
Vastaukset
- demeter
tuon iän kanssa. Voihan sitä sukkuloida monien palstojen välillä.
Muistanpa hyvinkin sinut Pelle Peloton.
Eipä ole tosiaan sinua paljon näkynyt, enpä silti niin kauheasti ole täällä itsekään ollut.
Samanlaista on kuin ennenkin - paitsi että melkein kaikki vanhat nikit ovat kadonneet ja Biltsu, vanha riitakaveri puuttuu.
Terveyttä ja kaikkea hyvää sinulle, Ehkä joskus törmätään, vaikka sitten tuolla seuraavalla sivulla!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577340Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393604Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3721988Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1651826- 861479
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911300
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631257Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164