Tiedättekö onko joku muuttamassa Suomesta Sveitsiin/Saksaan/Ranskaan/Itävaltaan
kevään aikana? Meiltä lähtee Sveitsistä Suomeen kuorma huhti-toukokuussa. Kuorma Suomeen päin täynnä mutta jollekin olisi tiedossa edullinen muutto tähän suuntaan (max 28m3). Täältä voi tiedustella tarkempia tietoja www.a1muutot.net Kertokaa Akille terveisiä Talvisilta
Onko joku muuttamassa Saksaan/Ranskaan/Itävaltaan/Sveitsiin?
Talviset
1
310
Vastaukset
- LN
Hei!
Olen suunnittelemassa muuttoa Saksaan huhti-toukokuussa. Te jo vastasittenkin minulle toisessa keskustelusssa. Otin jo yhteyttä Akiin ja laitoin tarjouspyynnön menemään. Nyt odottelen tarjousta :) Jos se on hyvä, tartun siihen ilman muuta!
Terveisin Nanna (LN)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 48834
- 70830
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52637
- 50635