Fiatit ovat mielestäni kelpo autoja, mutta Suomessa ei palveluiden tai maahantuonti/jälleenmyyntiorganisaation merkitystä ymmärretä autoon liittyvänä laatutekijänä.
Haluaisin ostaa vielä joskus uuden Fiatin, mutta maahantuoja tekee näköjään kaikkensa sen estämiseksi älyttömillä huoltohinnoillaan.
Mielipiteeni Fiatista
Fiat Stilo
2
390
Vastaukset
- KiKi.
On se, että fiatit ovat erittäin nykyaikaisia autoja, jos esim vertaa 2003 stiloa ja 2006 Spintteriä, niin spintteri vastaa jotain 1980 luvun autoa, ja fiiatti suoraan 2000 luvulta.
Ja mitä huoltohintoihin tulee, niin mielestäni ne ovat edullisia, esim minulla maksoi kytkimen vaihto ja vaihteistoremppa 220€ ja osat päälle, ja jakohihna vaihto oli 150€ ja osat.
Ainut pitkä miinus fiateissa on se, että niitä ei juurikaan saa automaattivaihteisina, poislukien Croma
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712993
- 522638
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322255- 792168
- 951976
- 321732
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171507Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301330Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319