Hei!
Olemme matkaamassa hiihtolomalla Hämeenlinnaan ja tietysti tarkoituksenamme olisi tuolla reissulla jotain syödäkin. Popino-nimistä ravintolaa olen kuullut kehuttavan kaupungin tasokkaimmaksi paikaksi, kertokaahan ko. paikassa asioineet, onko ravintola todella kyseisen maininnan arvoinen?
Löytyykö Hämeenlinnasta muita hyviä ruokapaikkoja keskustan tuntumasta?
Popino/Hämeenlinna
4
1235
Vastaukset
- häm
William's, Huviretki ja Georgios, löytyy varmasti googlaamalla :)
- Anonyymi
No ei tosiaankaan ole niin hyvä kuin kerrotaan. Olen muutaman kerran käynyt ruoka on joko palanutta ja liian suolaista. Miks ihmeessä noin paljon kehutaan. Tilasin spaghettia sain myllyn paras makaronia hihhh. Kokki sekaantui
- Anonyymi
Totaalisen yliarvostettu, maineen taustalla oikea ajankohtainen markkinointi, kuten esin Jaajo Suomipop:ssa. Hyvä ruoka lähtee hyvistä raaka-aineista, jotka kys raflassa tasolla kura. Eikä kyllä ruuan laittajiltakaan enää löydy paloa / poltetta, rahastavat maineellaan.
- Anonyymi
Ihan järkyttävän suolaista ruokaa. Kokilla löysä käsi. Huhhh.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911294Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50725- 33692
- 60679
- 50665
- 52657